Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület (Modell)
-
Munkavégzés helye
1125 Budapest, Szarvas Gábor út
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Tech stack
- MICROSOFT OFFICE MS PROJECT ACTIVE DIRECTORY MS OFFICE OUTLOOK
-
Módszertan és szoftverek
- Microsoft office
- Trello
- Excel
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- Az alábbi, a szervezeten belül és konzorciumi partnerek közötti információáramlást elősegítő projektek teljeskörű menedzsmentje az igényfelméréstől a tapasztatok összegzéséig:
- Microsoft Office 365 környezet főbb, együttműködést támogató elemeinek kiterjesztése (Teams, SharePoint, Outlook),
- különböző tárhelyeken lévő adatok migrációja,
- levelezés migráció Microsoft Office 365 környezetbe,
- tudásanyagok egységes e-learning környezetbe integrálása.
- A projektek megvalósítása során szoros kapcsolattartás a különböző szervezeti egységek vezetőivel, jó gyakorlatok közvetítése, javaslatok megfogalmazása az implementációra.
- Együttműködés a szervezet delegált szereplőivel, fejlesztőkkel és projektmenedzserekkel az üzleti célok eléréséhez szükséges erőforrások meghatározása, illetve a projekttervek kidolgozása érdekében.
- Feladat-, erőforrás- és ütemtervek elkésztése, a megvalósítás követése, változáskezelés.
- Az eredmények leszállításának megvalósítása, tapasztalatok gyűjtése.
Elvárások
- Rendelkezel felsőfokú végzettséggel és legalább 2 év releváns szakmai tapasztalattal.
- Szívesen lennél a motorja egy szervezet digitális átállásának.
- Rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód jellemez.
- Használtál már projektek tervezésére, nyomonkövetésére szolgáló megoldásokat (pl.: MS Project, Trello)
- Átlátod a Microsoft Teams és SharePoint nyújtotta lehetőségeket a vállalati kommunikációban és fájltárolásban és információáramlásban.
- Átlátod a Microsoft Outlook, OneDrive, To-Do, Planner, Project for the Web legfontosabb funkcióit, tisztában vagy azzal, hogy ezek O365 környezetben hogyan kapcsolódnak egymáshoz.
- A szervezeti egységekkel folytatott egyeztetések során a különböző megoldásokat és ezek előnyeit világosan, a hallgatóság kompetencia-szintjéhez igazodva tudod közvetíteni.
- Jól tudod priorizálni a különböző fejlesztési feladatokat, kéréseket.
- Képes vagy a változások kezelésére és a gyors információfeldolgozásra változó környezetben.
- Szívesen osztod meg másokkal tudásod ügyelve arra, hogy az jól érthető legyen.
Előnyt jelent
- Ismersz projektmenedzsment módszertanokat és azokat a gyakorlatba is át tudod ültetni.
- Rendelkezel pedagógiai érzékkel, nem áll távol tőled az oktatói, tréneri szerep sem.
- Van tapasztalatod az MS Active Directory, az O365 Felügyeleti központ használatában.
- Kiemelkedő MS Office Excel ismeretekkel rendelkezel (makró programozás, PIVOT tábla, függvények).
Amit kínálunk
- Fiatalos csapat
- A határidők betartása mellett rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség
- Piacképes jövedelem, cafeteria juttatás
- Hosszú távú, biztos munkahely
- Fejlődési lehetőség
Céginformáció
Szervezeti egységünk célja, hogy a Jelenlét módszer segítségével a Magyarországon leszakadó, mélyszegénységben lévő településeken diagnózisalapú, komplex fejlesztő munkát valósítson meg. A Jelenlét lényege: a kirekesztett közösségekkel együtt, helyben, közösen feltárni a problémákat, azokra választ adni, s együtt megtalálni a kivezető utat.
A bevont települések növekedésével folyamatosan bővítjük a terepen dolgozók, valamint a program hátterét támogató irodai csapatainkat.
Jelentkezés módja
Pályázatodat (szakmai önéletrajz a bruttó fizetési igény megjelölésével) a jelentkezem gombra kattintva várjuk.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése