SIGNAL IDUNA Biztosító Zártkörűen logó

IT biztonsági adminisztrátor (SIG 124)

Állás részletei

  • Cég neve

    SIGNAL IDUNA Biztosító Zártkörűen

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárt technológiák

    • WINDOWS MS OFFICE
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Tudtad?
  • A SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. Németország egyik vezető pénzügyi konszernjének magyarországi leányvállalata.
  • A magyarországi biztosítási piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője.
Fejlődésünk töretlen, és hiszünk abban, hogy a célkitűzéseinket veled fogjuk megvalósítani!
Téged keresünk, ha rendelkezel a következőkkel:

•           IT területen szerzett adminisztrációs munkatapasztalat,
•           rendszerező szemléletű munkavégzés,
•           MS Windows és MS Office alkalmazások ismerete,
•           jó kommunikációs képességek,
•           fedhetetlen előélet.
  • kapcsolattartás feladatok felelőseivel, valamint információk bekérésével, rendszerezésével a feladatgazdák munkájának támogatása,
  • a kapott feladatstátuszok alapján a nyilvántartások frissítése, dokumentációk nyilvántartása,
  • rendezvények előkészítése, szervezése és dokumentálása; kimutatások készítése,
  • informatikai rendszerek biztonsági szabályozásainak, riportjainak adminisztrálása,
  • IT biztonsági auditok támogatása (adatgyűjtés); a kockázatcsökkentő lépések koordinációja,
  • IT biztonsági ellenőrzések megszervezése és eredményeinek prezentálása,
  • az érintett terület oktatásainak előkészítése és lebonyolításának koordinálása,
  • részvétel az incidensek kivizsgálásában, dokumentálásában. 
  • angol nyelvismeret,
  • pénzügyi szektorban szerzett gyakorlat,
  • felsőfokú végzettség.
  • az ügyfelek igényeinek magas szintű kiszolgálása
  • tanúsító védjeggyel ellátott Családbarát Munkahely
  • nyitott és befogadó közösség, lendületes csapat
  • hibrid munkavégzési lehetőség, modern irodai környezet
  • versenyképes jövedelem
  • extra béren kívüli juttatási csomag (cafeteria juttatások)
  • céges balesetbiztosítás
  • utazástámogatási a vidéki kollégák számára
  • extra egészségügyi szűrések, RelaxZone
  • szakmai képzések, folyamatos tanulási és fejlődési lehetőségek
  • sportolási lehetőség (fitneszterem, csoportos órák)
  • közösséget építő rendszeres programok (piknik, közös biciklizés, csapatépítés)
  • Céges rendezvények
  • Masszázs

Álláshirdetés jelentése