Állás részletei
-
Cég neve
Károli Gáspár Református Egyetem
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1092 Budapest, Kálvin tér 7. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Felsőoktatási szakképzés
Állás leírása
Céginformáció
A Károli Gáspár Református Egyetem
Informatikai Osztálya
munkatársat keres
IT asszisztens
munkakörbe
Szeretnél egy összetartó IT csapat tagja lenni? Fontos számodra a folyamatos fejlődés és nem rettensz vissza a kihívásoktól sem? Akkor jelentkezz hozzánk!
Ezek lesznek a főbb feladataid
- az Informatikai Osztály mindennapi adminisztratív és szervezési feladatainak támogatása,
- az informatikai beszerzésekhez kapcsolódó adminisztratív ügyintézés és dokumentáció,
- a mobiltelefon-flotta kezelésében való részvétel (nyilvántartás, előfizetések, eszközök adminisztrációja),
- készletgazdálkodási feladatok adminisztratív támogatása,
- kapcsolattartás a nyomtatóflotta szolgáltatóval, valamint a karbantartások és számlázások nyomon követése,
- kimutatások, nyilvántartások és jelentések készítése az Informatikai Osztály részére,
- kapcsolattartás a szervezeti egységek munkatársaival, valamint külső partnerekkel,
- számlák és szerződések rendszerezése és nyilvántartása,
- informatikai osztályvezető feladatainak segítése,
- kimutatások és előterjesztések készítése,
- események szervezése, kérdőívek elkésztése és kiküldése,
- egyéb ügyintézés és adminisztráció.
A feladat ellátásához szükséges készségek
- kiváló kommunikációs készség,
- kiváló szervezőkészség,
- pontosság és precizitás,
- önálló munkavégzés,
- probléma megoldó képesség,
- eredményorientált hozzáállás,
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint) emelt szintű ismerete,
- MS Outlook ismerete,
- több feladat követése és menedzselése egyidejűleg,
- hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
- legalább felsőfokú OKJ végzettség,
- 1-2 év IT adminisztráció területén szerzett tapasztalat.
Előnyt jelent
- informatikai vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat,
- mobilflotta vagy eszköznyilvántartás kezelésében való jártasság,
- közbeszerzési, beszerzési folyamatok alapvető ismerete,
- főiskolai végzettség,
- angol társalgási szint szóban és írásban.
Amit az új munkatársunknak kínálunk
- Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
- Home Office lehetőség,
- Kellemes munkahelyi légkör,
- Sokoldalú munkakör,
- Elérhető online oktató videók,
- Továbbképzési lehetőség,
- Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
- Szemüvegvásárlási támogatás
- Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
- 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján).
Munkahelyi extrák
- Sportolási lehetőség
Jelentkezés módja
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével, a "JELENTKEZEM" gombra kattintva várjuk.
A pályázat benyújtása előtt kérjük olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet az Egyetem honlapján találsz meg.
Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataid a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.
A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
