Károli Gáspár Református Egyetem logó

IT asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Károli Gáspár Református Egyetem

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1092 Budapest, Kálvin tér 7.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A Károli Gáspár Református Egyetem
Informatikai Osztálya
munkatársat keres

IT asszisztens
munkakörbe

Szeretnél egy összetartó IT csapat tagja lenni? Fontos számodra a folyamatos fejlődés és nem rettensz vissza a kihívásoktól sem? Akkor jelentkezz hozzánk!

  • az Informatikai Osztály mindennapi adminisztratív és szervezési feladatainak támogatása,
  • az informatikai beszerzésekhez kapcsolódó adminisztratív ügyintézés és dokumentáció,
  • a mobiltelefon-flotta kezelésében való részvétel (nyilvántartás, előfizetések, eszközök adminisztrációja),
  • készletgazdálkodási feladatok adminisztratív támogatása,
  • kapcsolattartás a nyomtatóflotta szolgáltatóval, valamint a karbantartások és számlázások nyomon követése,
  • kimutatások, nyilvántartások és jelentések készítése az Informatikai Osztály részére,
  • kapcsolattartás a szervezeti egységek munkatársaival, valamint külső partnerekkel,
  • számlák és szerződések rendszerezése és nyilvántartása,
  • informatikai osztályvezető feladatainak segítése,
  • kimutatások és előterjesztések készítése,
  • események szervezése, kérdőívek elkésztése és kiküldése,
  • egyéb ügyintézés és adminisztráció.
  • kiváló kommunikációs készség,
  • kiváló szervezőkészség,
  • pontosság és precizitás,
  • önálló munkavégzés,
  • probléma megoldó képesség,
  • eredményorientált hozzáállás,
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) emelt szintű ismerete,
  • MS Outlook ismerete,
  • több feladat követése és menedzselése egyidejűleg,
  • hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
  • legalább felsőfokú OKJ végzettség,
  • 1-2 év IT adminisztráció területén szerzett tapasztalat.
  • informatikai vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat,
  • mobilflotta vagy eszköznyilvántartás kezelésében való jártasság,
  • közbeszerzési, beszerzési folyamatok alapvető ismerete,
  • főiskolai végzettség,
  • angol társalgási szint szóban és írásban.
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Home Office lehetőség,
  • Kellemes munkahelyi légkör,
  • Sokoldalú munkakör,
  • Elérhető online oktató videók,
  • Továbbképzési lehetőség,
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján).
  • Sportolási lehetőség

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével, a "JELENTKEZEM" gombra kattintva várjuk.
A pályázat benyújtása előtt kérjük olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet az Egyetem honlapján találsz meg. 
Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataid a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.
A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.


Álláshirdetés jelentése