Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Posta Biztosító Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 17. -
Fizetés
Bónusz -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Rólunk:
A Posta Biztosító több, mint 20 éves fennállása óta már több mint 5 millió szerződést kezelt. Ilyen mennyiségű szolgáltatás ellátásához elengedhetetlen a tőkeerős tulajdonosaink háttértámogatása és munkatársunk lelkes munkája.
Vállalatunk kiemelten fontosnak tarja ökológiai lábnyomunk csökkentését, ennek érdekében igyekszünk a lehető legtöbb folyamatot digitalizálni. Ahhoz, hogy továbbra is lépést tudjunk tartani a digitális korszak kihívásaival, folyamatosan fejlődnünk és bővülnünk kell, amihez szükségünk lenne a Te informatikai tudásodra is meglévő csapatunkba. Jelentkezz hozzánk az alábbi pozícióra: IT ALKALMAZÁSÜZEMELTETŐ
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ:
- rutin feladatok mellett, komplex tudást igénylő megoldásokra,
- folyamatosan fejlődő informatikai környezetre,
- részleges home office lehetőségre,
- közvetlen hangulatú munkakörnyezetre, rugalmas munkakörülményekre,
- egyenes és őszinte kommunikációra, folyamatos visszajelzésre munkádról,
- hosszú távú perspektívára,
- versenyképes jövedelemre és bónuszra,
- agilis átalakuláson átformálódó, újításokra nyitott munkahelyre,
- mindezt a munka-magánélet egyensúlya mellett.
AMIK A NAPI FELADATAID LESZNEK:
- pénzintézeti környezetben lévő FrontEnd és BackEnd alkalmazások üzemeltetése (2nd level support),
- részvétel az incidenskezelési, változáskezelési és problémakezelési folyamatokban,
- tesztelések támogatása,
- új szoftververziók telepítése (teszt, illetve éles környezetben),
- a rendszerek napi működésének monitorozása,
- üzemeltetés képviselete az alkalmazásokat érintő projektekben,
- üzemeltetési dokumentációk átvétele, azok folyamatos naprakészen tartása,
- kapcsolattartás, együttműködés a társterületekkel.
AMIT VÁRUNK TŐLED:
- szakirányú középfokú végzettséget
- legalább 2 éves (pénzintézeti) alkalmazás-üzemeltetői tapasztalatot,
- alapszintű adatbázis (MSSQL) ismeretet, nagy volumenű adatkezelési ismereteket,
- dokumentumkezelő rendszer üzemeltetésében szerzett tapasztalatot,
- folyamatszemlélet, strukturált gondolkodásmódot,
- gyors problémamegoldó és kommunikációs készséget,
- technikai log olvasási és értelmezési ismeretet,
- megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzést,
- minimum szakmai szintű alap angol nyelvtudást.
EZEN KÍVÜL ELŐNY:
- pénzintézeti környezetben szerzett tapasztalat,
- különösen KKNYR, IGFB rendszerismereti tapasztalatok,
- 2nd level support-ban szerezett releváns tapasztalat,
- ticketkezelő rendszerek kezelésében szerzett tapasztalat,
- deployment folyamatokban szerezett tapasztalat,
- üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete,
- felsőfokú műszaki / informatikai végzettség.
HOL FOGSZ DOLGOZNI: Budapest XIII. kerület, Váci út 17. és részleges home office
Jelentkezés módja
Ha szívesen dolgoznál velünk, kérjük, a "Jelentkezem” gombra kattintva küldd el részletes Szakmai önéletrajzodat.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
