Magyar Posta Biztosító Zrt. logó

IT Alkalmazásüzemeltető

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Posta Biztosító Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1134 Budapest, Váci út 17.
  • Fizetés

    Bónusz
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A Posta Biztosító több, mint 20 éves fennállása óta már több mint 5 millió szerződést kezelt. Ilyen mennyiségű szolgáltatás ellátásához elengedhetetlen a tőkeerős tulajdonosaink háttértámogatása és munkatársunk lelkes munkája.

 

Vállalatunk kiemelten fontosnak tarja ökológiai lábnyomunk csökkentését, ennek érdekében igyekszünk a lehető legtöbb folyamatot digitalizálni. Ahhoz, hogy továbbra is lépést tudjunk tartani a digitális korszak kihívásaival, folyamatosan fejlődnünk és bővülnünk kell, amihez szükségünk lenne a Te informatikai tudásodra is meglévő csapatunkba. Jelentkezz hozzánk az alábbi pozícióra: IT ALKALMAZÁSÜZEMELTETŐ

  • rutin feladatok mellett, komplex tudást igénylő megoldásokra,
  • folyamatosan fejlődő informatikai környezetre,
  • részleges home office lehetőségre,
  • közvetlen hangulatú munkakörnyezetre, rugalmas munkakörülményekre,
  • egyenes és őszinte kommunikációra, folyamatos visszajelzésre munkádról,
  • hosszú távú perspektívára,
  • versenyképes jövedelemre és bónuszra,
  • agilis átalakuláson átformálódó, újításokra nyitott munkahelyre,
  • mindezt a munka-magánélet egyensúlya mellett.
  • pénzintézeti környezetben lévő FrontEnd és BackEnd alkalmazások üzemeltetése (2nd level support),
  • részvétel az incidenskezelési, változáskezelési és problémakezelési folyamatokban,
  • tesztelések támogatása,
  • új szoftververziók telepítése (teszt, illetve éles környezetben),
  • a rendszerek napi működésének monitorozása,
  • üzemeltetés képviselete az alkalmazásokat érintő projektekben,
  • üzemeltetési dokumentációk átvétele, azok folyamatos naprakészen tartása,
  • kapcsolattartás, együttműködés a társterületekkel.
  • szakirányú középfokú végzettséget
  • legalább 2 éves (pénzintézeti) alkalmazás-üzemeltetői tapasztalatot,
  • alapszintű adatbázis (MSSQL) ismeretet, nagy volumenű adatkezelési ismereteket,
  • dokumentumkezelő rendszer üzemeltetésében szerzett tapasztalatot,
  • folyamatszemlélet, strukturált gondolkodásmódot,
  • gyors problémamegoldó és kommunikációs készséget,
  • technikai log olvasási és értelmezési ismeretet,
  • megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzést,
  • minimum szakmai szintű alap angol nyelvtudást.
  • pénzintézeti környezetben szerzett tapasztalat,
  • különösen KKNYR, IGFB rendszerismereti tapasztalatok,
  • 2nd level support-ban szerezett releváns tapasztalat,
  • ticketkezelő rendszerek kezelésében szerzett tapasztalat,
  • deployment folyamatokban szerezett tapasztalat,
  • üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete,
  • felsőfokú műszaki / informatikai végzettség.

 

 

HOL FOGSZ DOLGOZNI: Budapest XIII. kerület, Váci út 17. és részleges home office

 

Ha szívesen dolgoznál velünk, kérjük, a "Jelentkezem” gombra kattintva küldd el részletes Szakmai önéletrajzodat.


Álláshirdetés jelentése