Worklife logo

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Worklife

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest, Budafoki út 62.

  • Egyéb juttatások

    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Worklife

Pilótanélküli légijárművek értékesítésére szakosodott cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

IRODAVEZETŐ

Tárd ki a szárnyaidat és repülj velünk!
Ha érdekel a drónok világa, és szeretnél részt venni az iparág fejlődésében, akkor itt a helyed!

Mi vár rád a pozícióban?

  • Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása
  • Telefonkezelés és postaügyintézés
  • Pályázati anyagok előkészítése
  • Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokumentumokat, cégkivonatokat stb.
  • A cég működéséhez szükséges engedélyek előkészítése, adminisztrációja és dokumentálása (minőségbiztosításhoz, közbeszerzéshez kapcsolódó és egyéb hivatalos ügyintézés) 
  • Autó flotta ügyintézés és dokumentáció (4-6 autó), beleértve a karbantartások nyomon követését, biztosítások intézését, autópálya matricák kezelését stb.
  • Üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok, mint például mobil  flotta kezelése, irodaszer beszerzése, karbantartások ütemezése
  • Kisebb dokumentumok lefordítása, könyvelőnek vagy ügyvédnek.
  • Együttműködés a cég által szervezett szakmai rendezvények és kiállítások előkészítésében és lebonyolításában, belsős rendezvények megszervezése
  • Képzések szervezése kollegáknak
  • Projektek nyomonkövetése és dokumentálása, beleértve a szerződések nyilvántartását
  • Ügyfelek fogadása
  • Szerződések előkészítése és nyilvántartása, beleértve az értékesítéshez és más üzleti tevékenységekhez vagy beszállítókhoz tartozó szerződéseket

Ezekkel a képességekkel rendelkezel:

  • Irodavezetésben és ügyvezető asszisztenciában több éves tapasztalattal rendelkezel
  • Angolul magabiztosan beszélsz
  • Jó szervezőkészséggel rendelkezel
  • Probléma megoldó attitűdöd van
  • Önállóan és csapatban is tudsz dolgozni
  • Precíz és pontos vagy
  • Talpraesett, proaktív és eredményorientált vagy
     

Munkavégzés helye:

  • 1117 Budapest, Budafoki út 62.

Mit ajánlunk a szakértelmedért cserébe?

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Szakmai fejlődés és tanulási lehetőségek
  • Innovatív környezet
  • Izgalmas projektek
  • Laptop, telefon 
  • Irodai masszázst biztosítunk
  • AYCM partnerei vagyunk
  • Jó hangulat, támogató csapat, céges rendezvények
  • Modern, kellemes munkakörnyezet
  • Próbaidő után home office lehetőség

JELENTKEZÉS:

Ha úgy érzed, Te vagy a mi emberünk, küldd el a "Jelentkezem" gombra kattintva fényképes önéletrajzodat fizetési igény megjelölésével, illetve pár sorban írd le nekünk, miért szeretnél nálunk dolgozni.


Álláshirdetés jelentése