ORGANICA Zrt. logó

Irodavezető/ Utazásszervezési koordinátor (Office & Travel Manager/Coordinator)

Állás részletei

  • Cég neve

    ORGANICA Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1094 Budapest, Tűzoltó utca 59.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Lakhatási támogatás
    • Munkába járás támogatás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Biztosítja az iroda napi működését, beleértve a takarítási és karbantartási szolgáltatások koordinálását és felügyeletét.
  • Kezeli a recepciós feladatokat: postai küldemények szétosztása, tárgyalóterem-foglalások, bejövő hívások kezelése.
    • Általános irodai kellékek, írószerek és berendezések rendelése.
    • Gondoskodik a reprezentációval kapcsolatos ügyekről, vendégek tájékoztatásáról, prezentációkhoz szükséges anyagok és catering rendeléséről.
    • Kapcsolatot tart az ingatlankezelővel és szolgáltatókkal; szükség esetén új beszállítókat keres, és biztosítja a költségvetés betartását.
    • Felügyeli a tárolási és irattározási rendszert, rendszeres iratrendezést és postai nyilvántartást szervez.
    • Kezeli a céges gépjárműflottát, koordinálja a lízingpartnerekkel és autóhasználókkal.
    • Hozzájárul az éves irodai költségvetés tervezéséhez.
      • Támogatja az egyéni és kisebb csoportos utazások foglalását (EU-n belüli és kívüli utazások).
      • Felkutatja az optimális utazási lehetőségeket és megerősíti a foglalásokat.
      • Koordinálja az utazás minden aspektusát: repülőjegyek, szállás, biztosítás, vízumok.
      • Kapcsolatot tart az utazási irodával, és gyorsan reagál az ad-hoc változásokra vagy sürgős kérésekre.
  • People & Culture (HR & Admin) csapattal való együttműködés
    • Jelentéseket készít a People & Culture menedzser, a pénzügyi csapat és a vezetőség számára.
    • Koordinálja az EHS folyamatokat a HR-rel szoros együttműködésben.
    • Segít globális csapatépítő események és vállalati programok lebonyolításában.
    • Támogatja az ad-hoc People & Culture projekteket és adminisztratív feladatokat globálisan.

Elvárások

Tapasztalat és végzettség

  • Érettségi
  • Minimum 1 év tapasztalat vállalati környezetben (gyakornoki tapasztalat is számít).
  • Kiváló angol nyelvtudás és MS Office ismeretek.

Kulcskompetenciák

  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban.
  • Erős szervezőkészség és figyelem a részletekre.
  • Proaktív, gyorsan reagáló, több feladatot párhuzamosan kezelni képes személy.
  • Csapatjátékos, problémamegoldó szemlélettel.

Előnyt jelent

  • Tapasztalat irodai vagy utazásszervezési területen.
  • Korábbi vezetői tapasztalat vagy nyitottság vezetői szerepre.
  • Kereskedelem, vendéglátás vagy turizmus területén folytatott tanulmányok.

Amit kínálunk

  • Egy együttműködő, globális csapat.
  • Lehetőség menedzseri szerepbe való előrelépésre.
  • Valódi hatás: az iroda és az utazások menedzselésével biztosítod, hogy üzletünk folyamatosan mozgásban legyen.
  • Nettó 550.000 HUF éves cafeteria juttatás
  • Rugalmas munkaidő (törzsidő: 9:00–15:00)
  • Támogatjuk a munka és magánélet egyensúlyát részmunkaidős lehetőséggel (minimum napi 6 óra).

Csatlakozz hozzánk, és légy részese annak a csapatnak, amely újradefiniálja a szennyvíztisztítást és megőrzi bolygónk vízkészleteit. Jelentkezz most, és segíts, hogy az Organica Water folyamatosan mozgásban maradjon – az irodában és a világban egyaránt!

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

  • Organica Water egy magyar alapítású, 25+ éves innovatív cég, ami zöld, költséghatékony és fenntartható mérnöki megoldásokat kínál a szennyvíz tisztítására.
  • Az elmúlt évtizedben új ötleteket és haladó technológiákat vezettünk be a szennyvizet kezelő létesítmények építésére, működtetésére és digitális ellenőrzésére.
  • 100+ beüzemelt telephely szerte Európában, Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában, melyeknek száma évről-évre növekszik.
  • Munkavállalóink több irodában (Magyarország, India, Indonézia) és több országban (Spanyolország, Fülöp-szigetek, Vietnám) dolgoznak közösen cégünk sikereiért.

Jelentkezés módja

Kérjük szíveskedjen önéletrajzát csatolni a jelentkezéséhez.


Álláshirdetés jelentése