Triformis Kft. logó

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Triformis Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XI. kerület
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állás leírása

Feladatok

Feladatok
Az irodavezető feladata az iroda hatékony és zökkenőmentes működésének biztosítása.
  • Az iroda napi működésének felügyelete és hatékony szervezése.
  • A kollégák támogatása adminisztratív feladatokban, időpont-egyeztetésben és dokumentumkezelésben.
  • Eszközök beszerzésének koordinálása, a költségvetés kezelését (számlázás, cégek pénzügyi helyzetének nyomon követése, áfa monitor készítése, bértáblázat figyelése- naprakészen tartása).
  • Az irodai rendezvények, megbeszélések és találkozók szervezése és lebonyolítása, naptárban vezetése.
  • Bankszámlák kezelése, nyilvántartása, ügyintézése. Átutalások előkészítése Igazolások letöltése mappába. Minden hónapban bankszámla kivonat letöltése, átadása könyvelő részére.
  • Utalások banki előkészítése..
  • . Vevő szállítói számlák kiegyenlítésének naprakész vezetése.
  • Áfamonitor készítése hónap első hetében, leküldése könyvelőnek és a vezetőknek.
  • Céges dokumentumok kezelése, iktatása.
  • Jelenléti ívek előkészítése, begyűjtése továbbítása a könyvelő felé.
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal és külső partnerekkel .
  • Számlák, szerződések és megfelelőségi nyilvántartások kezelése iktatása, irattározás az üzletmenet zavartalanságának biztosítása érdekében.
  • Elektronikus és egyéb nyilvántartások kezelése, pontosságuk és rendezettségük
  • Jogi adminisztratív folyamatokban való részvétel, beleértve a dokumentumok szerkesztését és nyomon követését.

Elvárások

Elvárások
  • Szervezőkészség 
  • Adminisztratív jártasság – dokumentumok kezelése, nyilvántartások vezetése, határidők betartatása.
  • Hasonló munkakörben szerzett 3-5 év tapasztalat.
  • Informatikai ismeretek – irodai szoftverek (Word, Excel, levelezés, ügyviteli rendszerek) magabiztos használata.
  • Kommunikációs készség – világos, udvarias és hatékony kommunikáció kollégákkal, ügyfelekkel, partnerekkel.
  • Felelősségtudat – pontosság, megbízhatóság, titoktartás.
  • Stressztűrés és rugalmasság – váratlan helyzetek kezelése, alkalmazkodás változásokhoz.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja a magyar nyelvű szakmai önéletrajzát.

Álláshirdetés jelentése