Állás részletei
-
Cég neve
Triformis Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állás leírása
Feladatok
Feladatok
Az irodavezető feladata az iroda hatékony és zökkenőmentes működésének biztosítása.
Az irodavezető feladata az iroda hatékony és zökkenőmentes működésének biztosítása.
- Az iroda napi működésének felügyelete és hatékony szervezése.
- A kollégák támogatása adminisztratív feladatokban, időpont-egyeztetésben és dokumentumkezelésben.
- Eszközök beszerzésének koordinálása, a költségvetés kezelését (számlázás, cégek pénzügyi helyzetének nyomon követése, áfa monitor készítése, bértáblázat figyelése- naprakészen tartása).
- Az irodai rendezvények, megbeszélések és találkozók szervezése és lebonyolítása, naptárban vezetése.
- Bankszámlák kezelése, nyilvántartása, ügyintézése. Átutalások előkészítése Igazolások letöltése mappába. Minden hónapban bankszámla kivonat letöltése, átadása könyvelő részére.
- Utalások banki előkészítése..
- . Vevő szállítói számlák kiegyenlítésének naprakész vezetése.
- Áfamonitor készítése hónap első hetében, leküldése könyvelőnek és a vezetőknek.
- Céges dokumentumok kezelése, iktatása.
- Jelenléti ívek előkészítése, begyűjtése továbbítása a könyvelő felé.
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal és külső partnerekkel .
- Számlák, szerződések és megfelelőségi nyilvántartások kezelése iktatása, irattározás az üzletmenet zavartalanságának biztosítása érdekében.
- Elektronikus és egyéb nyilvántartások kezelése, pontosságuk és rendezettségük
- Jogi adminisztratív folyamatokban való részvétel, beleértve a dokumentumok szerkesztését és nyomon követését.
Elvárások
Elvárások
- Szervezőkészség
- Adminisztratív jártasság – dokumentumok kezelése, nyilvántartások vezetése, határidők betartatása.
- Hasonló munkakörben szerzett 3-5 év tapasztalat.
- Informatikai ismeretek – irodai szoftverek (Word, Excel, levelezés, ügyviteli rendszerek) magabiztos használata.
- Kommunikációs készség – világos, udvarias és hatékony kommunikáció kollégákkal, ügyfelekkel, partnerekkel.
- Felelősségtudat – pontosság, megbízhatóság, titoktartás.
- Stressztűrés és rugalmasság – váratlan helyzetek kezelése, alkalmazkodás változásokhoz.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja a magyar nyelvű szakmai önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
