SANIMIX Kft. logo

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    SANIMIX Kft.

  • Munkavégzés helye

    1225 Budapest, Angeli utca 68.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Workstation
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

 

  • általános adminisztráció, ügyintézés, postázás,
  • irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, 
  • munkaidő és szabadság nyilvántartása, 
  • új belépők/kilépők adminisztrációja, 
  • bejövő számlák kezelése, iktatása,
  • nyilvántartások kezelése,
  • szerződések előkészítése, kapcsolattartás a Társaság megbízott ügyvédjével,
  • vevői és beszállítói szerződések archiválása,
  • telephelyi karbantartási feladatok ütemezése, megszervezése, 
  • gépjárművekkel kapcsolatos adminisztráció, nyilvántartások kezelése,
  • működtetéssel kapcsolatos számlázás ügyintézése, napi banki feladatok ellátása,
  • házipénztár kezelése,
  • ügyvezető személyi asszisztensi feladatainak ellátása,
  • ügyvezetői tárgyalások, értekezletek szervezése és esetileg memózása,
  • kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel, adatok átadása, 
  • ad hoc feladatok ellátása. 

Elvárások

  • minimum középfokú pénzügyi, gazdasági végzettség,
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • MS Office magas szintű ismerete és napi használata,
  • idő menedzsment, prioritás kezelési képesség, fegyelmezett munkavégzés a határidők betartásával,
  • pontos, koncentrált, proaktív és szabálykövető hozzáállás a munkavégzéshez,
  • új ismeretek elsajátításának képessége,
  • együttműködő hozzáállás, felelősségvállalás,
  • kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt,
  • magas szintű szervezési és logisztikai képesség,
  • kiváló diplomáciai érzék,
  • képesség a bizalmas adatok kezelésére, diszkréció, lojalitás,
  • a munkakörhöz kapcsolódó banki irányelvek, folyamatok, eljárások és szabályozások ismerete,
  • igényes megjelenés.

Előnyt jelent

  • Angol és/vagy német nyelv ismerete.

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű, hosszú távú foglalkoztatás egy gondoskodó munkáltatónál,
  • versenyképes jövedelem, dolgozói mobiltelefon,
  • támogató környezet, segítőkész munkatársak,
  • szakmai fejlődés és a teljesítmény elismerése,
  • kiszámítható, tervezhető munkaidő.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Jelentkezés módja

A magyar nyelvű önéletrajzokat, fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Álláshirdetés jelentése