Állás részletei
-
Cég neve
Property Market Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Property Market Kft.
A PROPERTY MARKET KFT.
IRODAVEZETŐ
munkatársat keres lakóingatlan értékesítési irodájába.
„Tudásunk változik, tapasztalatunk nő, elkötelezettségünk állandó.
Elhivatottságunk a védjegy: építeni szeretünk.”
A csapat, ahová érkezni fogsz:
A feladat sokrétű. elhivatottságot, figyelmet, önállóságot és csapatmunkát is kíván. Ha szereted a változatos feladatokat, ha szeretsz szervezni, elkötelezett vagy a minőség iránt, szereted menedzselni a folyamatokat, akkor nálunk megtalálod a számításodat.
Milyen feladatokban számítunk rád?
- Értékesítési tanácsadók támogatása
- Szerződéses és egyéb dokumentumok előkészítése és azok rendszerezése
- Szerződéses folyamatok lekövetése és társosztályokkal, ügyvédi irodával történő egyeztetés
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémamegoldás
- Az iroda napi működésének biztosítása, beszerzések bonyolítása (irodai eszközök stb.)
- Az iroda fenntartásához kapcsolódó feladatok megszervezése
- CRM – ügyfélkezelési adatbázis kezelése
- Az értékesítéshez kapcsolódó táblázatok aktualizálása, kezelése
- Weboldalak ellenőrzése és kezelésében való közreműködés
Téged várunk a csapatunkba, ha:
- Rendelkezel irodai munkatapasztalattal és/vagy kifejezetten ingatlanokkal foglalkozó cég irodavezetői tapasztalatával
- Képes vagy csapatban dolgozni és önállóan megszervezni és beosztani saját feladataidat
- Tudod priorizálni a változatos és különböző feladatokat
- Felmerülő problémákat proaktívan meg tudod oldani és kérdések esetén tudsz segítséget kérni
- A munkád során felmerülő kérdésekre javaslatot teszel és kezdeményezel, döntéseket előkészítesz
- Igényes vagy, fontos számodra, hogy a munka, amit kiadsz a kezedből minőségi legyen
- Precíz vagy és fontosak számodra a részletek
- Jól kommunikálsz különböző helyzetekben
- Angolul szóban és írásban is jó szinten kommunikálsz
- Magabiztosan használod az MS Office szoftvereket (word, excel, ppt)
- Érdekel az ingatlanpiac és a hozzákapcsolódó területek
Amit nyújtunk cserébe:
- Hosszútávú, stabil 8 órás munkalehetőség
- Lehetőség részt venni Magyarország egyik meghatározó ingatlanfejlesztő cégének mindennapjaiban
- Kiváló munkakörülmények, figyelmes, segítőkész munkatársak, jó csapatszellem
Munkavégzés helyszíne: Budapest XI.kerület
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Irodavezető
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése