Property Market Kft. logo

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Property Market Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Property Market Kft.

A PROPERTY MARKET KFT.

IRODAVEZETŐ

munkatársat keres lakóingatlan értékesítési irodájába.

 

„Tudásunk változik, tapasztalatunk nő, elkötelezettségünk állandó.

Elhivatottságunk a védjegy: építeni szeretünk.”

 

A csapat, ahová érkezni fogsz:

A feladat sokrétű. elhivatottságot, figyelmet, önállóságot és csapatmunkát is kíván. Ha szereted a változatos feladatokat, ha szeretsz szervezni, elkötelezett vagy a minőség iránt, szereted menedzselni a folyamatokat, akkor nálunk megtalálod a számításodat.

 

Milyen feladatokban számítunk rád?

  • Értékesítési tanácsadók támogatása
  • Szerződéses és egyéb dokumentumok előkészítése és azok rendszerezése
  • Szerződéses folyamatok lekövetése és társosztályokkal, ügyvédi irodával történő egyeztetés
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémamegoldás
  • Az iroda napi működésének biztosítása, beszerzések bonyolítása (irodai eszközök stb.)
  • Az iroda fenntartásához kapcsolódó feladatok megszervezése 
  • CRM – ügyfélkezelési adatbázis kezelése
  • Az értékesítéshez kapcsolódó táblázatok aktualizálása, kezelése
  • Weboldalak ellenőrzése és kezelésében való közreműködés

Téged várunk a csapatunkba, ha:

  • Rendelkezel irodai munkatapasztalattal és/vagy kifejezetten ingatlanokkal foglalkozó cég irodavezetői tapasztalatával
  • Képes vagy csapatban dolgozni és önállóan megszervezni és beosztani saját feladataidat
  • Tudod priorizálni a változatos és különböző feladatokat
  • Felmerülő problémákat proaktívan meg tudod oldani és kérdések esetén tudsz segítséget kérni
  • A munkád során felmerülő kérdésekre javaslatot teszel és kezdeményezel, döntéseket előkészítesz
  • Igényes vagy, fontos számodra, hogy a munka, amit kiadsz a kezedből minőségi legyen
  • Precíz vagy és fontosak számodra a részletek
  • Jól kommunikálsz különböző helyzetekben
  • Angolul szóban és írásban is jó szinten kommunikálsz
  • Magabiztosan használod az MS Office szoftvereket (word, excel, ppt)
  • Érdekel az ingatlanpiac és a hozzákapcsolódó területek

Amit nyújtunk cserébe:

  • Hosszútávú, stabil 8 órás munkalehetőség
  • Lehetőség részt venni Magyarország egyik meghatározó ingatlanfejlesztő cégének mindennapjaiban
  • Kiváló munkakörülmények, figyelmes, segítőkész munkatársak, jó csapatszellem

 

 Munkavégzés helyszíne: Budapest XI.kerület 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Irodavezető

Álláshirdetés jelentése