HR Partner Consulting Kft. logo

Irodavezető (8 órás, teljes munkaidő)

Állás részletei

  • Cég neve

    HR Partner Consulting Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, 13.kerület

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Az alábbi pozícióba keresünk munkatársat:

Irodavezetőt (8 órás, teljes munkaidő)

Amit cserébe kínálunk:

  • Azonnali kezdési lehetőség.
  • Barátságos munkakörnyezet, támogató, fiatalos csapat.
  • Felkészült, betanulást segítő kollégák.
  • Változatos, felelősségteljes feladatkör.
  • Heti 40 órás hétköznapi munkavégzés irodai környezetben. 
  • Családbarát munkahely.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető

Feladatok, felelősségi kör:

  • Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit.
  • Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete.
  • A munkatársak és vezetők támogatása adminisztrációs és szervezési feladatokban.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása:
    • A dokumentumok archiválása és a nyilvántartások frissítése.
    • Bejövő, kimenő posta adminisztrációja, postai ügyintézés.
    • Elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése, nyilvántartása.
    • Szerződések nyilvántartása.
  • Ügyfelek fogadása, vendéglátása.
  • Együttműködés a beszállítókkal és alvállalkozókkal a szükséges irodai eszközök és szolgáltatások biztosítása érdekében.
  • Rendezvények, egyéb események szervezése és koordinálása.

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség, előnyben részesítve az adminisztráció, ügyvitel és irodai munka területén szerzett képesítést.
  • Legalább 2-3 év tapasztalat hasonló munkakörben vagy irodai adminisztrációban.
  • Kiváló kommunikációs és emberi kapcsolatok kialakítására való képesség.
  • Megbízhatóság, pontosság és önálló munkavégzés.
  • Magas szintű szervező és problémamegoldó készség.

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődésed, kérlek, jelentkezz magyar nyelvű szakmai önéletrajzoddal a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése