N.I.B. Hungary Zrt. logó

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    N.I.B. Hungary Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1138 Budapest, Tomori utca 32.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állás leírása

Feladatok

Irodai működés koordinálása
  • Az iroda mindennapi működésének gördülékeny biztosítása, az adminisztratív folyamatok zökkenőmentes működtetése
  • Irodai eszközök, készletek, szerződések és szolgáltatók kezelése (pl. takarítás, karbantartás, irodaszerek, IT eszközök)
  • Irodai költségvetés és beszerzések tervezése, jóváhagyatása és nyomon követése
  • Postai és futárügyintézés, dokumentumok rendszerezése
  • Vezetőség napi munkájának támogatása, időpontok, meetingek szervezése

Adminisztratív és pénzügyi támogatás
  • Szerződések, nyilvántartások és belső dokumentációk rendszerezése
  • Céges előfizetések (szoftverek, szolgáltatások) kezelése és megújítása

Kommunikáció és kapcsolattartás
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és ügyfelekkel (szolgáltatókkal)
  • Céges e-mailek kezelése

HR és munkaügyi alapfeladatok
  • Új munkatársak beléptetésének, kiléptetésének adminisztratív támogatása
  • Munkaszerződések, adatlapok, jelenléti ívek előkészítése és nyilvántartása
  • Dolgozói adatok, szabadságok, betegszabadságok nyilvántartása
  • Munkavédelmi, tűzvédelmi és adatvédelmi nyilvántartások naprakészen tartása 

Egyéb általános feladatok
  • Vállalati események (pl. partnertalálkozók, rendezvények) szervezése
  • Belső tréningek és oktatások adminisztrálása
  • Céges autók, eszközök, jogosultságok (pl. belépőkártya, szoftverlicencek) kezelésének segítése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség (gazdasági, irodai vagy adminisztrációs területen)
  • Legalább 2–3 év irodai, asszisztensi vagy adminisztratív tapasztalat
  • Precíz, önálló és rendszerszemléletű munkavégzés
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel, Google Drive)
  • Precizitás, rendszerszemlélet, problémamegoldó képesség
  • Kiváló kommunikáció és szervezőkészség
  • Bizalmasság, diszkréció személyügyi és pénzügyi adatok kezelésében
  • Proaktív hozzáállás

Előnyt jelent

  • HR-végzettség vagy folyamatban lévő HR tanulmányok
  • HR- vagy munkaügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • Céges működés, irodai üzemeltetés vagy projektkoordinációs háttér

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy fejlődő vállalatnál
  • Versenyképes fizetés
  • Kellemes, modern irodai környezet
  • Önálló, felelősségteljes feladatkör, támogató csapat
  • Fejlődési lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Kérjük küldd el nekünk magyar nyelvű önéletrajzod, illetve nettó fizetési igényed.

Álláshirdetés jelentése