Állás részletei
-
Cég neve
N.I.B. Hungary Zrt.
-
Munkavégzés helye
1138 Budapest, Tomori utca 32. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állás leírása
Feladatok
Irodai működés koordinálása
Adminisztratív és pénzügyi támogatás
Kommunikáció és kapcsolattartás
HR és munkaügyi alapfeladatok
Egyéb általános feladatok
- Az iroda mindennapi működésének gördülékeny biztosítása, az adminisztratív folyamatok zökkenőmentes működtetése
- Irodai eszközök, készletek, szerződések és szolgáltatók kezelése (pl. takarítás, karbantartás, irodaszerek, IT eszközök)
- Irodai költségvetés és beszerzések tervezése, jóváhagyatása és nyomon követése
- Postai és futárügyintézés, dokumentumok rendszerezése
- Vezetőség napi munkájának támogatása, időpontok, meetingek szervezése
Adminisztratív és pénzügyi támogatás
- Szerződések, nyilvántartások és belső dokumentációk rendszerezése
- Céges előfizetések (szoftverek, szolgáltatások) kezelése és megújítása
Kommunikáció és kapcsolattartás
- Kapcsolattartás külső partnerekkel és ügyfelekkel (szolgáltatókkal)
- Céges e-mailek kezelése
HR és munkaügyi alapfeladatok
- Új munkatársak beléptetésének, kiléptetésének adminisztratív támogatása
- Munkaszerződések, adatlapok, jelenléti ívek előkészítése és nyilvántartása
- Dolgozói adatok, szabadságok, betegszabadságok nyilvántartása
- Munkavédelmi, tűzvédelmi és adatvédelmi nyilvántartások naprakészen tartása
Egyéb általános feladatok
- Vállalati események (pl. partnertalálkozók, rendezvények) szervezése
- Belső tréningek és oktatások adminisztrálása
- Céges autók, eszközök, jogosultságok (pl. belépőkártya, szoftverlicencek) kezelésének segítése
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség (gazdasági, irodai vagy adminisztrációs területen)
- Legalább 2–3 év irodai, asszisztensi vagy adminisztratív tapasztalat
- Precíz, önálló és rendszerszemléletű munkavégzés
- Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel, Google Drive)
- Precizitás, rendszerszemlélet, problémamegoldó képesség
- Kiváló kommunikáció és szervezőkészség
- Bizalmasság, diszkréció személyügyi és pénzügyi adatok kezelésében
- Proaktív hozzáállás
Előnyt jelent
- HR-végzettség vagy folyamatban lévő HR tanulmányok
- HR- vagy munkaügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Céges működés, irodai üzemeltetés vagy projektkoordinációs háttér
Amit kínálunk
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy fejlődő vállalatnál
- Versenyképes fizetés
- Kellemes, modern irodai környezet
- Önálló, felelősségteljes feladatkör, támogató csapat
- Fejlődési lehetőség
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Kutyabarát
- Ingyen kávé, üdítő
Jelentkezés módja
Kérjük küldd el nekünk magyar nyelvű önéletrajzod, illetve nettó fizetési igényed.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
