Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest, XIII. kerület az M3-as metróvonal közelében -
Egyéb juttatások
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Szeretsz rendszert vinni a mindennapokba, és örömmel koordinálod a háttérfolyamatokat, hogy minden gördülékenyen működjön?
Precíz vagy, átlátod a részleteket, és szívesen dolgoznál egy stabil, sikeres ingatlanfejlesztő vállalatnál?
Partnerünk Magyarország vezető közép-európai ingatlanfejlesztő vállalat lakóingatlanokra specializálódott üzletága már több mint 2000 korszerű, fenntartható otthon fejlesztésében vett részt. Olyan tudatosan megtervezett, energiahatékony és közösségbarát lakásokat hoznak létre, mintha saját maguknak építenék – hosszú távra, valódi értéket teremtve.
Most csapatuk bővítése céljából keresik új munkatársukat az alábbi munkakörbe:
IRODAVEZETŐ - lakófejlesztési üzletág területére
Precíz vagy, átlátod a részleteket, és szívesen dolgoznál egy stabil, sikeres ingatlanfejlesztő vállalatnál?
Partnerünk Magyarország vezető közép-európai ingatlanfejlesztő vállalat lakóingatlanokra specializálódott üzletága már több mint 2000 korszerű, fenntartható otthon fejlesztésében vett részt. Olyan tudatosan megtervezett, energiahatékony és közösségbarát lakásokat hoznak létre, mintha saját maguknak építenék – hosszú távra, valódi értéket teremtve.
Most csapatuk bővítése céljából keresik új munkatársukat az alábbi munkakörbe:
IRODAVEZETŐ - lakófejlesztési üzletág területére
Feladatok
- Általános feladatok:
- Az iroda mindennapi működésének adminisztratív támogatása, a vezetők munkájának segítése
- Tárgyalások, megbeszélések szervezése és előkészítése
- Riportok, táblázatok és prezentációk készítése
- Irodaszerek és nyomtatókellékek rendelése, készletek nyomon követése
- Irodai események és rendezvények szervezésének támogatása
- Kapcsolattartás a számlázással és megrendelések nyomon követése
- Belföldi és külföldi utazások szervezése a kollégák részére
- Részvétel konferenciákon, kiállításokon a cég standján
- Egyéb napi adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
- Szerződésekkel kapcsolatos feladatok:
- Az ügyfelek által aláírandó dokumentumok/szerződések ellenőrzése
- Elő- és adásvételiszerződések esetén az ügyfélelérhetőségek ellenőrzése, szerződés dátumának, azonosítójának, valamint a vételárrészletek rögzítése, továbbá a vezérigazgató-helyettes aláírásának ellenőrzése
- Az ingatlan (épület) megvalósításához szükséges szerződések megfelelő előkészítésének ellenőrzése
Elvárások
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Rendelkezel 3–5 év szakmai tapasztalattal irodavezetői munkakörben
- Magabiztosan kezeled az MS Office programokat (különösen az Excel, Word és Outlook alkalmazásokat)
- Kommunikációképes szinten beszélsz angolul – elsősorban szóban, de írásban is jól boldogulsz
- Precízen és önállóan dolgozol, képes vagy a határidők pontos betartására, és könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz
- Csapatjátékos vagy, szeretsz együttműködni másokkal, és jó kapcsolatot ápolsz a kollégákkal és partnerekkel
Juttatások
- Pozícióhoz illeszkedő, versenyképes juttatási csomag
- Egészségbiztosítás
- Szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak
- Az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz
- Elkötelezettek a fenntarthatóság mellett
- Együttműködő, támogató csapat vesz körbe
- Rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk
- Magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád
- Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület (az M3-as metróvonal közelében)
- Munkaidő: hétfőtől péntekig napi 8 óra, rugalmas kezdési lehetőséggel
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
