BECK AND PARTNERS Kft. logó

Irodavezető - lakófejlesztési üzletág területére

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XIII. kerület az M3-as metróvonal közelében
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Szeretsz rendszert vinni a mindennapokba, és örömmel koordinálod a háttérfolyamatokat, hogy minden gördülékenyen működjön?

Precíz vagy, átlátod a részleteket, és szívesen dolgoznál egy stabil, sikeres ingatlanfejlesztő vállalatnál?

Partnerünk Magyarország vezető közép-európai ingatlanfejlesztő vállalat lakóingatlanokra specializálódott üzletága már több mint 2000 korszerű, fenntartható otthon fejlesztésében vett részt. Olyan tudatosan megtervezett, energiahatékony és közösségbarát lakásokat hoznak létre, mintha saját maguknak építenék – hosszú távra, valódi értéket teremtve.

Most csapatuk bővítése céljából keresik új munkatársukat az alábbi munkakörbe:

IRODAVEZETŐ - lakófejlesztési üzletág területére
  • Általános feladatok:
  • Az iroda mindennapi működésének adminisztratív támogatása, a vezetők munkájának segítése
  • Tárgyalások, megbeszélések szervezése és előkészítése
  • Riportok, táblázatok és prezentációk készítése
  • Irodaszerek és nyomtatókellékek rendelése, készletek nyomon követése
  • Irodai események és rendezvények szervezésének támogatása
  • Kapcsolattartás a számlázással és megrendelések nyomon követése
  • Belföldi és külföldi utazások szervezése a kollégák részére
  • Részvétel konferenciákon, kiállításokon a cég standján
  • Egyéb napi adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
  • Szerződésekkel kapcsolatos feladatok:
  • Az ügyfelek által aláírandó dokumentumok/szerződések ellenőrzése
  • Elő- és adásvételiszerződések esetén az ügyfélelérhetőségek ellenőrzése, szerződés dátumának, azonosítójának, valamint a vételárrészletek rögzítése, továbbá a vezérigazgató-helyettes aláírásának ellenőrzése
  • Az ingatlan (épület) megvalósításához szükséges szerződések megfelelő előkészítésének ellenőrzése
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Rendelkezel 3–5 év szakmai tapasztalattal irodavezetői munkakörben
  • Magabiztosan kezeled az MS Office programokat (különösen az Excel, Word és Outlook alkalmazásokat)
  • Kommunikációképes szinten beszélsz angolul – elsősorban szóban, de írásban is jól boldogulsz
  • Precízen és önállóan dolgozol, képes vagy a határidők pontos betartására, és könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz
  • Csapatjátékos vagy, szeretsz együttműködni másokkal, és jó kapcsolatot ápolsz a kollégákkal és partnerekkel
  • Pozícióhoz illeszkedő, versenyképes juttatási csomag
  • Egészségbiztosítás
  • Szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak
  • Az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz
  • Elkötelezettek a fenntarthatóság mellett
  • Együttműködő, támogató csapat vesz körbe
  • Rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk
  • Magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád
  • Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület (az M3-as metróvonal közelében)
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig napi 8 óra, rugalmas kezdési lehetőséggel
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése