BECK AND PARTNERS Kft. logó

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Pest megye, Törökbálint
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Csatlakozzon egy 20+ éve működő, stabil és folyamatosan fejlődő építőipari vállalkozáshoz!

Partnerünk a passzív tűzvédelmi kivitelezések meghatározó szereplője, országos projektekkel és megbízható szakmai háttérrel. Projektjeik között szerepelnek ipari üzemek, nagyvállalati beruházások és országos léptékű építési területek.

Bővülő csapatukba azonnali kezdéssel keresünk új kollégát az alábbi pozícióba: Irodavezető
  • A munkakör célja: A vállalat napi adminisztratív, pénzügyi és bérszámfejtési folyamatai zavartalan, pontos és határidőre történő biztosítása. Az ügyvezetés, a könyvelés és a pénzügy számára szükséges adatok előkészítése, továbbítása.
  • A cégvezetés napi munkájának támogatása
  • Adminisztrációs és irodai feladatok (iktatás, hatósági és partneri ügyintézés, postai/futárküldemények)
  • Pénzügyi és banki ügyintézés (utalások előkészítése, pénztárkezelés, számlák ellenőrzése, kintlévőségek követése)
  • Számlakezelés és könyveléstámogatás (bejövő számlák rendszerezése, havi könyvelési anyagok összeállítása)
  • Bérszámfejtési és HR-adminisztráció (jelenléti ívek, belépők–kilépők, szerződések, igazolások)
  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 1–3 év pénzügyi/adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Számviteli alapok ismerete
  • Magabiztos MS Office/Google Workspace ismeret
  • Alap bérszámfejtési és pénzügyi adminisztrációs ismeretek, számlázási/könyvelési folyamatok és ERP rendszerek ismerete
  • Precizitás, felelősségteljes hozzáállás, jó szervezőkészség, határidőtartás
  • Diszkréció, önállóság és csapatmunka, jó kommunikáció
  • B kategóriás jogosítvány
  • Pozíciónak megfelelő fizetés
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség 20+ éve működő cégnél
  • Útiköltség biztosítás banki és hivatalos ügyintézéshez
  • Fejlődés alatt álló, dinamikus környezet
  • Korrekt, szabad kezet adó vezetőség
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját munkaállomás (számítógép, telefon)
  • Családias légkör
  • Munkavégzés helye: Törökbálint (Hosszú távon Home Office biztosítása)
  • Munkaidő: Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
  • Pénzügyi, gazdasági végzettség
  • Számlázz.hu rendszer ismerete
  • Angol nyelvtudás
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése