BECK AND PARTNERS Kft. logo

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
  • Munka típusa

    • Részmunkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk egy magas minőségű családi házak építésével és felújításával foglalkozó építőipari vállalat.

Közel 30 alvállalkozóval és saját csapattal együttműködve végzik munkájukat a Budapest – Balaton tengelyében.

Irodai csapatukba megbízható, precíz munkatársat keresnek, részidős (napi 6 órás) munkavégzésre az alábbi pozícióba:

Irodavezető

Főbb feladatok, munkák:

  • Az iroda zavartalan működésének biztosítása:
  • Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti ívek, munkaruha- és eszközrendelés)
  • Az iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (iratrendezés, postai ügyintézés, irodaszerek, konyhai eszközök beszerzése, rendszergazdával és szolgáltatókkal való kapcsolattartás)
  • Autóflotta adminisztratív feladatai (biztosítás, szerviz intézése)
  • Ügyvezető munkájának támogatása
  • Kivitelezési projektek dokumentációs támogatása:
  • Megrendelői és alvállalkozói szerződések írása, kezelése, nyomon követése
  • Teljesítési igazolások előkészítése, nyomon követése
  • Kivitelezési projektek során felmerülő adminisztrációs és szervezési feladatok (pl. engedélyek, munkabiztonság) lebonyolítása
  • Pénzügyek kezelése (utalások, pénztár), adminisztrációja:
  • Bejövő és kimenő számlák kezelése és adminisztrálása
  • Utalások rögzítése számlák alapján
  • Fizetések, járulékok, adók adminisztrálása, kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel
  • Bankkal való kapcsolattartás és ügyintézés

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 2 év tapasztalat irodavezetői, pénzügyi vagy műszaki asszisztensi pozícióban
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel, Outlook)
  • Precíz, önálló munkavégzés, megbízhatóság
  • Jó szervező és kommunikációs képesség
  • Csapatban történő, felelős munkavégzés
  • Megoldás központúság

Amit kínálunk:

  • Havi nettó 260.000 Ft
  • Mobiltelefon korlátlan belföldi internethasználattal és hívással (magánhasználatra is)
  • Munkavégzéshez szükséges, informatikai eszközök
  • Tömegközlekedés esetén bérlet teljes megtérítése
  • Portaszolgálattal ellátott, családias légkörű irodaház
  • Jól felszerelt konyha mikróval, hűtővel, mosogatóval, továbbá vízadagoló géppel, kávégéppel, teafőzővel, amiből minden munkatárs szabadon fogyaszthat

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Építőipari cégnél szerzett tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Irodavezető
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: részmunkaidő 6 óra/nap

  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát fizetési igény megjelölésével az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva a Beck and Partners Kft. weboldalán keresztül!

Álláshirdetés jelentése