BECK AND PARTNERS Kft. logo

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Részmunkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk egy osztrák tulajdonú vállalat, 2008-ban alapított magyarországi leányvállalata első sorban irodaházak üzemeltetésére nyújtanak megoldásokat.

Jelenleg nagy múltú, nemzetközi ügyfelünk budapesti irodájába
keresünk új munkatársat teljes / részmunkaidőbe (napi 6 órába) a következő munkakörbe:

Irodavezető

Főbb feladatok, munkák:

  • Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése
  • Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása
  • Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése
  • Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolattartás az üzemeltetéssel
  • Számlák, dokumentumok kezelése az adminisztrációs osztályokkal együttműködve
  • Irodaszerek beszerzése, folyamatos felügyelete és utántöltése
  • Cégautókkal kapcsolatos adminisztráció támogatása
  • Takarító személyzettel való kapcsolattartás
  • Rendezvények szervezése és koordinálása
  • Kiállítások, ügyfélrendezvények támogatása
  • Együttműködés és kapcsolattartás a céges utazási szolgáltatóval
  • Egyéb, az iroda operatív működésének támogatásával kapcsolatos feladatok

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Közép- vagy felsőfokú végzettség
  • Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office magas szintű ismerete
  • Professzionális munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Pozitív, nyitott, magabiztos személyiség

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Exkluzív, nemzetközi munkakörnyezet
  • Hosszú távú munkalehetőség egy fiatalos, dinamikus csapatban
  • Támogató munkahelyi kultúra
  • 100%-ban legális juttatási csomag, cafeteria

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Adminisztráció vezető
  • Irodavezető

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest
  • Munkaidő: teljes / részmunkaidő (napi 6 óra)
  • Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődését, jelentkezzen magyar nyelvű önéletrajzának csatolásával és fizetési igénye megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése