"FŐSPED" Tehertaxi Kft logó

Irodavezető-adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    "FŐSPED" Tehertaxi Kft

  • Munkavégzés helye

    1084 Budapest, Rákóczi tér
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állás leírása

Feladatok

Irodavezető-adminisztrátori munkakörben olyan tapasztalt szakembert keresünk, aki magabiztosan koordinálja operatív napi adminisztrációt, és pontos munkavégzésével támogatja dinamikusan működő csapatunk munkáját.

Főbb feladatok

  • Operatív koordináció: 20-30 fős fizikai dolgozói állomány napi teljesítményének nyilvántartása és rendszerezése
  • Pénzügyi adminisztráció: számlázás előkészítése, dokumentumkezelés, számlázás, kapcsolattartás a könyvelővel.
  • Munkaügyi feladatok: nyilvántartások vezetése, jelenléti ívek kezelése, alkalmi munkavállalók bejelentése, munkajogi adminisztráció
  • Irodai koordináció: általános adminisztratív feladatok ellátása, levelezés, dokumentációk kezelése, ajánlatok előkészítése.

Elvárások

Szakmai kompetenciák:

  • Minimum 5 év releváns irodai/adminisztrációs tapasztalat
  • MS Office programcsomag magabiztos, középszintű használata (Excel, Word, Outlook)


Személyes kompetenciák:

  • Precíz, pontos és megbízható munkavégzés
  • Kiváló szervezőkészség és önálló munkavégzésre való képesség
  • Csapatjátékos szemlélet és alkalmazkodóképesség
  • Gyors, hatékony feladatmegoldás, időbeosztási készség
  • Igényesség a munka minőségére


Jelentkezés
Ha felismerted magad a leírásban, és szeretnél egy megbízható, jó hírű vállalkozás csapatának tagja lenni, küldd el önéletrajzodat a megadott elérhetőségre!

Várjuk jelentkezésedet!

Csak a kiválasztott jelentkezőket keressük meg. A beérkezett önéletrajzokat bizalmasan kezeljük.

Előnyt jelent

angol nyelvismeret, fuvarszervezési, logisztikai területen szerzett gyakorlat

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy növekedési pályán lévő cégnél
  • Támogató, családias munkahelyi légkör
  • Versenyképes bérezés (évenkénti felülvizsgálattal)
  • Változatos, fejlődési lehetőséget biztosító feladatkör
  • Jó hangulatú munkavégzés.
  • A napi 8 óra munkavégzés napon belüli rugalmas kezelése.
  • Hétvége  szabad. 

Céginformáció

A Fősped Tehertaxi Kft. egy dinamikusan fejlődő, kiváló referenciákkal rendelkező vállalat a költöztetési és fuvarszervezési piacon. Cégünk stabil háttérrel, jól bevezetett szolgáltatásokkal és elkötelezett csapattal rendelkezik. Folyamatos növekedésünk következő szakaszához keressük új kollégánkat, aki hosszú távon velünk tart, és aktívan részt vesz sikereinkben. 70 éve működő költöztető cég vagyunk a piacon egyedülálló stabilitással. A cégvezető 25 éve vezeti a céget, alkalmazottaival jól megérti magát, korrekt, udvarias, megadja a kellő tiszteletet és el is várja azt minden dolgozójával, partnereivel szemben. A meghirdetett állást előzőleg betöltő személy nyugdíjazás okán távozik a cégtől.

Jelentkezés módja

Önéletrajz szükséges


Álláshirdetés jelentése