AdmiNetwork Hungary Kft. logo

Irodavezető

Állás részletei

  • Cég neve

    AdmiNetwork Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    8000 Székesfehérvár, Lövölde utca 42.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása
  • Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése
  • Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, munkalapok elkészítése, rendszeres és eseti számlázás, számlák iktatása, nyilvántartása
  • Beérkező hívások, vendégek fogadása
  • Könyvelési anyag előkészítése, kapcsolattartás a könyvelővel
  • Kommunikáció a cég vezetőségével és munkatársaival
  • Az új munkatársak integrálása és az alkalmazottak támogatása az irodai kérdésekben
  • Irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás
  • Flottakezelő szolgáltatóval kapcsolattartás
  • Irodai-, teakonyhai-, beszerzési feladatok
  • Munkaügyi adminisztrációs tevékenységek támogatása
  • Szoros együttműködés a könyveléssel és bérszámfejtéssel, munkaidő nyilvántartás vezetése
  • Üzemorvosi-, szemészeti vizsgálatok szervezése, tűzvédelmi oktatások szervezése,
  • Szállásfoglalás
  • Tárgyalók előkészítése ügyfelek fogadására
  • Irodában felmerülő ad-hoc jellegű teendők elvégzése
  • Postai, futárszolgálati ügyintézés

Elvárások

  • 2-3 év irodavezetés területen szerzett releváns tapasztalat
  • 1-2 év pénzügyi területen szerzett gyakorlat
  • Középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs és szervezői készség
  • Nagyfokú önállóság és problémamegoldó képesség
  • Pontos, precíz munkavégzés, szorgalom
  • MS Office programok erős felhasználószintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Dinamikus, barátságos csapat
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Sokrétű, változatos munkakör, kihívást jelentő feladatok
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Ingyenes parkolás
  • Korlátlan kávé, tea, üdítő, ásványvíz
  • Próbaidő után céges notebook és mobiltelefon

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Vállalkozásunkat 2009-ben hoztuk létre azzal a szándékkal, hogy prémium minőségű IT szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. Portfóliónkat folyamatosan bővítettük a piac és ügyfeleink igényeihez igazítva. Ma cégünk a piacvezetők között szerepel a Vállalatirányítási- és Kereskedelmi rendszerek bevezetésével, fejlesztésével és támogatásával foglalkozó cégek között. 
Dinamikusan fejlődő csapatunkba keressük új kollégánkat Irodavezető pozícióba.
https://adminetwork.hu/cegunk-tortenete/
 

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát.