Állás részletei
-
Cég neve
AdmiNetwork Hungary Kft.
-
Munkavégzés helye
8000 Székesfehérvár, Lövölde utca 42.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása
- Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése
- Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, munkalapok elkészítése, rendszeres és eseti számlázás, számlák iktatása, nyilvántartása
- Beérkező hívások, vendégek fogadása
- Könyvelési anyag előkészítése, kapcsolattartás a könyvelővel
- Kommunikáció a cég vezetőségével és munkatársaival
- Az új munkatársak integrálása és az alkalmazottak támogatása az irodai kérdésekben
- Irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás
- Flottakezelő szolgáltatóval kapcsolattartás
- Irodai-, teakonyhai-, beszerzési feladatok
- Munkaügyi adminisztrációs tevékenységek támogatása
- Szoros együttműködés a könyveléssel és bérszámfejtéssel, munkaidő nyilvántartás vezetése
- Üzemorvosi-, szemészeti vizsgálatok szervezése, tűzvédelmi oktatások szervezése,
- Szállásfoglalás
- Tárgyalók előkészítése ügyfelek fogadására
- Irodában felmerülő ad-hoc jellegű teendők elvégzése
- Postai, futárszolgálati ügyintézés
Elvárások
- 2-3 év irodavezetés területen szerzett releváns tapasztalat
- 1-2 év pénzügyi területen szerzett gyakorlat
- Középfokú végzettség
- Jó kommunikációs és szervezői készség
- Nagyfokú önállóság és problémamegoldó képesség
- Pontos, precíz munkavégzés, szorgalom
- MS Office programok erős felhasználószintű ismerete
- B kategóriás jogosítvány
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk
- Versenyképes bérezés
- Dinamikus, barátságos csapat
- Kellemes munkakörnyezet
- Sokrétű, változatos munkakör, kihívást jelentő feladatok
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség
- Ingyenes parkolás
- Korlátlan kávé, tea, üdítő, ásványvíz
- Próbaidő után céges notebook és mobiltelefon
Munkahelyi extrák
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Vállalkozásunkat 2009-ben hoztuk létre azzal a szándékkal, hogy prémium minőségű IT szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. Portfóliónkat folyamatosan bővítettük a piac és ügyfeleink igényeihez igazítva. Ma cégünk a piacvezetők között szerepel a Vállalatirányítási- és Kereskedelmi rendszerek bevezetésével, fejlesztésével és támogatásával foglalkozó cégek között.
Dinamikusan fejlődő csapatunkba keressük új kollégánkat Irodavezető pozícióba.
https://adminetwork.hu/cegunk-tortenete/
Dinamikusan fejlődő csapatunkba keressük új kollégánkat Irodavezető pozícióba.
https://adminetwork.hu/cegunk-tortenete/
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát.