Home Service Hungary Kft. logo

Irodai - projektasszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Home Service Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    1094 Budapest, Viola utca 27-29.

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Te munkaköröd két részből áll:

1. Projekt asszisztens:

  • az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban
  • birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt
  • közüzemi szolgáltatóknál mérőóra átírások intézése
  • ingatlanok mérőóráinak leolvasása havi szinten
  • felújítások során beszerzések intézése online vagy akár személyesen

 

2. Irodai asszisztens:

  • az iroda olajozott működtetésének felügyelése
  • pénzügyi vezető és a projekt koordinátor támogatása a felújítások során keletkezett költségszámlák rendszerezésében, adatbázisba vezetésében
  • biztos és széles vállat biztosítasz az ügyvezetőnek a napi dolgainak intézésében
  • gépkocsi flotta ügyintézések is hozzád tartoznak (műszaki időpontok, biztosítások intézése, egyéb szerviz)

Elvárások

Szakmai elvárásunk nincs sok. Örülünk, ha van néhány évnyi adminisztratív/ projektasszisztensi tapasztalatod. Előny, ha van tapasztalatod több hónapon átívelő projektek kezelésében.

  • Képes vagy több szálon futó feladatok egyidejű elvégzésére.
  • Igényes vagy és precíz, csak olyat adsz ki a kezedből, amit te is elvárnál, ha fizetsz érte.
  • Pontosan dolgozol és a határidők számodra a szent és sérthetetlen kategória, ezért a betartásukért minden követ megmozgatsz.
  • Felvállalod a tetteidért a felelősséget. Nem gond, ha hibázol, de amikor felismerted, vagy kiderül, elkezded kijavítani.
  • Ha valamiben elakadsz, támadnak ötleteid a megoldásra, könnyen feltalálod magad nehéz helyzetekben.
  • Szívesen és hatékonyan kommunikálsz olyan ügyintézőkkel is, akik nem olajozzák be a kommunikációs csatornáikat.
  • Talpraesett vagy és az első NEM nem tántorít el további próbálkozásoktól.
  • Használod és szereted az Excelt, legalább ilyen mélységben: szűrés, rendezés.
  • Kommunikációs angol nyelvtudás 
  • “B kategória jogosítványod van és magabiztosan vezetsz Budapesten belül

Amit kínálunk

  • 8 órás bejelentett állás.
  • Versenyképes, korrekt fizetés a minőségi munkádért cserébe.
  • Elektromos céges autó az ügyintézéshez.
  • Ha jól teljesítesz és önállóan, precízen dolgozol, akkor egy biztos, hosszú távú lehetőség.
  • Egy műszakos munkarend: 9:00 – 17:30, ebédszünettel.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk fő tevékenysége Budapesten ingatlanok vásárlása, felújítása, eladása.
Mi egy 4 fős, családias hangulatú vállalkozás vagyunk. Nyitottak vagyunk az új megoldásokra, mert hisszük, hogy ez viszi a világot előbbre. Figyelembe vesszük egymás véleményét és jó szívvel jövünk dolgozni. Akkor fogod magad jól érezni köztünk, ha te is hasonló beállítottságú vagy.

Jelentkezés módja

A munkakör nyitott, bármikor betölthető, így minél előbb. De a megfelelő emberre tudunk várni.
Munkavégzés helye: Budapest, IX. Viola utca

Jelentkezni így tudsz
Küldj nekünk egy maximum 2 oldalas, fényképes önéletrajzot, amiben szánsz egy részt arra, hogy leírod, miért te vagy számunkra az ideális munkatárs jelölt.
Jelentkezési határidő nincs, amint megtaláljuk a megfelelő embert, felvesszük.


Álláshirdetés jelentése