UniCorp Biotech Kft logó

Irodai logisztikai asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    UniCorp Biotech Kft

  • Munkavégzés helye

    2040 Budaörs, Gyár utca
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A termékek minden esetben külföldi gyártótól érkeznek a raktárunkba. Feladatod lesz a megrendelések leadása (angol nyelven) és a termékek beérkezésének ellenőrzésé, együttműködve a raktáros csapatunkkal.
  • A termékeket kizárólag hazai kórházak részére értékesítjük. A kapcsolattartás, a folyamatos kommunikáció az intézmények adminisztrációs csapatával szintén a napi feladat része. Egyeztetni kell a műtéteket követő lejelentésekről/megrendelésekről, az elhasznált készletek pótlásáról és számlák kiállításáról.
  • A termékek gyors pótlása kiemelt feladat, hiszen az orvostechnikai eszközeinket a kórházakban műtétekhez használják. A termékek összekészítése, célba juttatása közös feladat a raktáros kollégával.
  • A megrendelt termékeket folyamatosan számlázni kell. A sERPa ügyviteli rendszerben dolgozunk és számlázunk. (Előnyt jelent a sERPa rendszer használatában szerzett tapasztalat.)
  • Az értékesítést végző kollégák napi munkáját is segítened, koordinálnod kell. Ahogy feladatod lesz a piaci folyamatok folyamatos nyomonkövetése, valamint a nemzetközi partnerekkel való kapcsolattartás is.

Elvárások

  • Önállóan dolgozni képes, proaktívan és logikusan gondolkodó kollégát keresünk, aki szívesen és kíválóan kommunikál szóban és írásban is angol nyelven.
  • Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel és magabiztosan használd a MS Office rendszert, főként az Excel-t.

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Főállású munkaviszony és teljes munkaidős állás.
  • Karrierépítési lehetőséget egy közepes méretű, családias hangulatú vállalatnál.
  • Kihívást jelentő pozíciót egy gyorsan növekvő, válságtól független iparágban.
  • Egy dinamikus, magasan képzett és motivált csapat része lehetsz.
  • Lapos hierarchiát, nyitott, elismerő mentalitást és hatékony, konstruktív kommunikációt.
  • Versenyképes bérezést biztosítunk, mely tapasztalati szinttől függően egyéni megegyezés alapján kerül meghatározásra.
  • Modern irodai környezetet.
  • Munkavégzés helye: Budaörs

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az UniCorp Biotech Kft. egy magyarországi, nemzetközileg is elismert, dinamikusan fejlődő vállalat, ami innovatív gyógyszerek és orvostechnikai eszközök kizárólagos forgalmazásával, a gyártó cégek teljes körű hazai képviseletével foglalkozik.
Cégünk fő tevékenységei közé tartozik a magas minőségű originális gyógyszerek, orvostechnikai eszközök, egészségügyi termékek és saját gyártású étrendkiegészítők hazai és nemzetközi értékesítése.

Értékesítési back office munkatársként Te támogathatod egy új orvostechnikai eszköz magyarországi forgalmazásáért felelős sales csapat napi munkáját. Feladatod lesz a teljes értékesítési- és rendelési folyamat koordinálása, menedzselése: a külföldi gyártó felé leadott megrendelések elkészítésétől a termékek beérkezésének ellenőrzésén át az értékesített termékek számlázásáig. Proaktív feladatvégzés és precizitás jellemzi ezt a munkakört. Te leszel az ideális munkatársunk, ha szívesen kommunikálsz angol nyelven, szereted a komplex feladatokat, valamint, ha számodra is kihívást jelent a több lépésből álló, szervezést igénylő feladatok összehangolása.

 

Álláshirdetés jelentése