Prohuman Zrt. logó

Irodai koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Prohuman Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XI. kerület
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Szívesen dolgoznál nemzetközi környezetben, ahol az angol a munkanyelv, és értékelik a precizitást, a szervezettséget és az önállóságot? Motivál, ha Te tarthatod kézben az iroda működését és támogatod a vezetők munkáját? Ha a válaszod igen, akkor ez a pozíció Neked szól!
  • Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
  • Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
  • Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
  • Találkozók, utazások és belső események szervezése,
  • Dokumentumok, jelentések és prezentációk előkészítése,
  • Autó- és telefonflotta, valamint irodai nyilvántartások kezelése,
  • Egyéb szervezési és adminisztratív feladatok ellátása.
  • Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés, proaktív hozzáállás,
  • Rugalmas, dinamikus és kreatív személyiség, aki könnyen alkalmazkodik változó helyzetekhez,
  • Jó szervezőkészség, pontosság, kommunikatív, csapatban együttműködő hozzáállás.
  • Erős, nemzetközi háttér és hosszú távú karrierlehetőség,
  • Stabil lábakon álló, nemzetközi környezet,
  • Év végi bónusz,
  • Cafeteria keret.
  • Amennyiben a hirdetés felkeltette a figyelmedet jelentkezz még ma a pozícióra az önéletrajzod elküldésével!

    Álláshirdetés jelentése