Karrier Hungária Kft. logó

Irodai Koordinátor (KH_104264)

Állás részletei

  • Cég neve

    Karrier Hungária Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Irodai működés és adminisztráció
  • Az iroda napi működésének teljeskörű támogatása, zökkenőmentes működés biztosítása
  • Adminisztrációs és ügyviteli folyamatok kezelése, dokumentumok és adatbázisok naprakészen tartása
  • Postai és csomagküldési ügyintézés, iktatás és továbbítás
Irodai eszközök és üzemeltetés
  • Irodai eszközök és készletek (tisztítószerek, higiéniai eszközök, konyhai kellékek) rendelése, készletfigyelés
  • Kapcsolattartás az irodaház üzemeltetőivel, karbantartások nyomon követése
Recepció és szervezési feladatok
  • Vendégek fogadása, tárgyalók használatának koordinálása, naptárkezelés
  • Külföldi vendégek támogatása, ebédrendelések szervezése
  • Általános recepciós és ügyfélszolgálati feladatok ellátása
Vezetői és pénzügyi támogatás
  • Riportok, kimutatások és adminisztratív anyagok előkészítése az ügyvezetés részére
  • Részvétel az éves költségvetés tervezésében és nyomon követésében
  • Dokumentumok archiválása, irattárazás és selejtezés
  • Kapcsolódás a gépkocsipark adminisztrációjához, havi kimutatások készítése
  • Legalább 3 év tapasztalat hasonló területen (irodai koordináció, asszisztencia vagy office management)
  • Kiváló szervezőkészség, rendszerszemlélet és önállóság
  • Precíz, megbízható és proaktív munkavégzés
  • Magabiztos kommunikáció magyarul és angolul
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek 
  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező, fejlődő vállalati környezet
  • Modern, barátságos iroda és támogató csapat
  • Változatos, önállóságot igénylő feladatkör
  • Lehetőség a folyamatok alakítására és fejlesztési javaslatok megvalósítására
  • Versenyképes juttatási csomag 
Szeretnél egy lendületes, modern és nemzetközi környezetben dolgozni, ahol valóban a szervezet szíve lehetsz?
Partnerünk, a közlekedési infrastruktúra területén működő, dinamikusan fejlődő vállalat Irodai Koordinátort keres, aki gondoskodik az iroda mindennapi működésének zökkenőmentességéről – az apró részletektől egészen a stratégiai támogatásig. 
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése