DSV Hungária Kft. logó

Irodai koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    DSV Hungária Kft.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Elvárások

    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Szeretnél egy innovatív, összetartó csapatban dolgozni? Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!

Csatlakozz a DSV-hez, ahol
 
  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
  • a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.
  • 07.30-17:00 között tartó műszakon belül teljes munkaidős (8 órás) munkavégzés, változó munkakezdéssel,
  • vendégek, beérkező hívások fogadása, tárgyalók foglalása,
  • levelek kezelése (postázás, iktatás), futárrendelés,
  • utazásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés (pl.: repülőjegy és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés stb.),
  • irodaszer és egyéb beszerzések bonyolítása,
  • szerződések nyilvántartása,
  • kapcsolattartás hivatalokkal, szolgáltatókkal,
  • rendezvények szervezésében való részvétel,
  • catering feladatok ellátása (tárgyalók bekészítése),
  • gondoskodás a közösségi konyhák eszközeinek (kávéfőzők, hűtők, stb.) napi szintű feltöltéséről (pl. kávé, tej, cukor pótlása),
  • a kávéfőzők napi egyszeri alaptisztítása, valamint a használat során keletkezett szennyeződések eltávolítása,
  • a mosogatógépek alkalmankénti kezelése: edények be- és kipakolása, program indítása, tisztító szerek pótlása,
  • a tárgyalók általános rendezettségének fenntartása,
  • cégautó flottakezeléssel kapcsolatos ügyintézés,
  • az iroda gördülékeny működésének segítése, szükség esetén a HR osztály támogatása,
  • foglalkozás egészégügyi vizsgálatok ügyintézése, nyilvántartása.
  • legalább középfokú végzettség,
  • folyékony, aktív angol nyelvtudás (az állásinterjún tesztelésre kerül),
  • 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat,
  • MS Office felhasználói szintű ismerete,
  • nyitott, kedves, kommunikatív, proaktív személyiség,
  • kiváló szóbeli-, és írásbeli kommunikációs képesség,
  • kiemelkedő problémamegoldó-, és szervezőkészség,
  • együttműködési készség,
  • szolgáltatói szemlélet,
  • precíz, önálló munkavégzésre való alkalmasság.
  • emberközpontú vállalati kultúrát, támogató munkahelyi légkört,
  • jó hangulatot és egy összetartó csapatot,
  • gondoskodó munkáltatói attitűd (egészségbiztosítás, extra szabadnapok).

Álláshirdetés jelentése