Állás részletei
-
Cég neve
DSV Hungária Kft.
-
Munkavégzés helye
1112 Budapest, Balatoni út 2/A. -
Egyéb juttatások
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Beosztás szerinti munkarend
-
Elvárások
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Szeretnél egy innovatív, összetartó csapatban dolgozni? Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!
Csatlakozz a DSV-hez, ahol
Csatlakozz a DSV-hez, ahol
- egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
- a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
- a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
- a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.
Milyen feladatokat látsz el nálunk?
- 07.30-17:00 között tartó műszakon belül teljes munkaidős (8 órás) munkavégzés, változó munkakezdéssel,
- vendégek, beérkező hívások fogadása, tárgyalók foglalása,
- levelek kezelése (postázás, iktatás), futárrendelés,
- utazásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés (pl.: repülőjegy és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés stb.),
- irodaszer és egyéb beszerzések bonyolítása,
- szerződések nyilvántartása,
- kapcsolattartás hivatalokkal, szolgáltatókkal,
- rendezvények szervezésében való részvétel,
- catering feladatok ellátása (tárgyalók bekészítése),
- gondoskodás a közösségi konyhák eszközeinek (kávéfőzők, hűtők, stb.) napi szintű feltöltéséről (pl. kávé, tej, cukor pótlása),
- a kávéfőzők napi egyszeri alaptisztítása, valamint a használat során keletkezett szennyeződések eltávolítása,
- a mosogatógépek alkalmankénti kezelése: edények be- és kipakolása, program indítása, tisztító szerek pótlása,
- a tárgyalók általános rendezettségének fenntartása,
- cégautó flottakezeléssel kapcsolatos ügyintézés,
- az iroda gördülékeny működésének segítése, szükség esetén a HR osztály támogatása,
- foglalkozás egészégügyi vizsgálatok ügyintézése, nyilvántartása.
Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:
- legalább középfokú végzettség,
- folyékony, aktív angol nyelvtudás (az állásinterjún tesztelésre kerül),
- 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat,
- MS Office felhasználói szintű ismerete,
- nyitott, kedves, kommunikatív, proaktív személyiség,
- kiváló szóbeli-, és írásbeli kommunikációs képesség,
- kiemelkedő problémamegoldó-, és szervezőkészség,
- együttműködési készség,
- szolgáltatói szemlélet,
- precíz, önálló munkavégzésre való alkalmasság.
Miért minket válassz?
- emberközpontú vállalati kultúrát, támogató munkahelyi légkört,
- jó hangulatot és egy összetartó csapatot,
- gondoskodó munkáltatói attitűd (egészségbiztosítás, extra szabadnapok).
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
