chocoMe Korlátolt Felelősségű Társaság logó

Irodai koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    chocoMe Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    1135 Budapest, Kisgömb utca 23.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A chocoMe Kft., a prémium, kézműves csokoládék nemzetközileg is elismert magyar gyártója irodai koordinátor munkatársat keres budapesti központjába.
Ha szereted a változatos munkát, ha szervezett és precíz vagy, és szívesen dolgoznál egy igényes, megbízható vállalatnál, akkor nálunk jó helyen leszel!
Sales és marketing terület
  • Hazai és nemzetközi rendezvények előkészítése és lebonyolítása
  • Vevői rendelések kezelése, termelésbe ütemezése
  • Partneri adatlapok, belistázások adminisztrációja
  • Termékcímkék kezelése, online rendszerek adminisztrálása
Pénzügyi és adminisztratív feladatok
  • Beérkező és kimenő számlák kezelése, kimutatások készítése
  • Könyvelővel való kapcsolattartás
  • Viszonteladói partnerek rendeléseinek rögzítése és szállításainak koordinálása
HR és munkaügyi terület
  • Munkavállalók beléptetése, toborzás támogatása
  • Munkaügyi bejelentések, dolgozói ügyintézés
  • Munka- és tűzvédelmi oktatások, céges események szervezése
  • Belső kommunikáció és információáramlás támogatása
Irodavezetési és beszerzési feladatok
  • Iroda és bemutatóterem rendben tartása
  • Irodaszerek, eszközök beszerzése
  • Gyártáshoz szükséges eszközök és alapanyagok beszerzése
  • Beszállítókkal kapcsolattartás
  • Informatikai és ügyviteli folyamatok támogatása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 2-3 év releváns irodai / adminisztratív tapasztalat
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, Word, online admin rendszerek)
  • Gyors, precíz, önálló, rendszerszemléletű munkavégzés
  • Kiváló szervezőkészség és több feladat párhuzamos kezelésének képessége
  • Terhelhető, stresszhelyzetben is precíz és hatékony munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség, együttműködő személyiség

Előnyt jelent

  • Aktív angol nyelvtudás
  • Pénzügyi, könyvelési, vagy HR területen szerzett tapasztalat
  • Bármely vállalatirányítási, számlázó programban szerzet tapasztalat

Amit kínálunk

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség egy prémium magyar márkánál
  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Barátságos, támogató csapat
  • Havonta ajándék chocoMe csokoládécsomag a munkatársainknak, melynek mennyisége a vállalatnál eltöltött évek számával arányosan nő
  • Céges mobil telefon
  • Céges rendezvények, csapatépítők

Céginformáció

A chocoMe Kft. 2010-ben alakult azzal a küldetéssel, hogy a világ legfinomabb, személyre szabható csokoládéit alkossa meg.
Termékeink ma már több mint 20 országban elérhetők, és számos nemzetközi díjjal ismerték el minőségünket.
Munkánk minden területén a precizitásra, kreativitásra és minőségre törekszünk – ezt a szemléletet keressük új kollégáinkban is.
Munkavégzés helye:
Budapest, XIII. kerület

 

Jelentkezés módja

Kérjük, fényképes önéletrajzodat a jelentkezem gombra kattintás után küldd el!

Álláshirdetés jelentése