BECK AND PARTNERS Kft. logó

Irodai és pénzügyi koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Fejér megye, Székesfehérvár
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerem egy japán gyökerekkel rendelkező, környezettudatos ipari csomagolási vállalat, amely mérnöki innovációra építve fejleszt visszaforgatható, nagy teherbírású megoldásokat. Magyarországi csapatuk olyan iparágakat szolgál ki, mint az autóipar, a vegyipar, a gépészet és az elektronikai szektor, ahol ügyfeleik számára egyedi, megbízható és hatékony csomagolási rendszereket hoznak létre. Ambiciózus céljuk, hogy Európa vezető ipari csomagolási beszállítójává váljanak. A hazai gyártás jelenleg induló szakaszban van, erős lengyel értékesítési támogatással és folyamatosan fejlődő technológiai háttérrel – így most kivételes lehetőség nyílik egy dinamikusan épülő, hosszú távra tervező szervezethez csatlakozni.
  • Gyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása
  • Beszerzés támogatása: megrendelések rögzítése és visszaigazolása, készletszintek követése, utánrendelések intézése, beérkező áruk adminisztrációja; munkavédelmi ruházat beszerzése (igényfelmérés, ajánlatkérés, beszállítók versenyeztetése)
  • Logisztikai osztály támogatása: szállítási dokumentumok kiállítása és egyeztetése, ajánlatkérések kezelése és szállítási határidők koordinálása
  • Pénzügyi adminisztráció: tranzakciók és utalások előkészítése, számlázási és fizetési egyeztetések, dokumentumok rendszerezése, kapcsolattartás a könyveléssel a havi és éves zárásokhoz
  • Környezetvédelmi adminisztráció: hulladékgazdálkodási nyilvántartások és kötelező adatszolgáltatások kezelése
  • Középfokú végzettség
  • A gyártási folyamatok és a felhasznált alapanyagok alapvető ismerete
  • ERP vállalatirányítási rendszer alapfokú ismerete és használati gyakorlata
  • Legalább 3 év adminisztratív tapasztalat gyártási környezetben
  • Stabil pénzügyi ismeretek és pénzügyi folyamatokban való jártasság
  • Utazási hajlandóság (külföldi szakmai gyárlátogatások)
  • Magabiztos, középfokú angol nyelvtudás
  • MS Office számítógépes programok magabiztos használata
  • B kategóriás jogosítvány
  • Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
  • Havi nettó 25.000 Ft SZÉP kártya juttatás
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Home Office lehetőség
  • Stabil, nemzetközi hátterű vállalat, ahol a magyarországi zöldmezős beruházás bővülésében kulcsszerepet tölthetsz be
  • Lapos szervezeti struktúra, közvetlen döntési folyamatok, rálátás a teljes fejlesztési ciklusra
  • Innovatív, családias légkör
  • Külföldi gyárlátogatási lehetőségek, szakmai fejlődés és nemzetközi tapasztalatszerzés
  • Székesfehérvári lakcím vagy tartózkodási hely
  • 1–3 év vezetői tapasztalat
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése