Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Partnerem egy japán gyökerekkel rendelkező, környezettudatos ipari csomagolási vállalat, amely mérnöki innovációra építve fejleszt visszaforgatható, nagy teherbírású megoldásokat. Magyarországi csapatuk olyan iparágakat szolgál ki, mint az autóipar, a vegyipar, a gépészet és az elektronikai szektor, ahol ügyfeleik számára egyedi, megbízható és hatékony csomagolási rendszereket hoznak létre. Ambiciózus céljuk, hogy Európa vezető ipari csomagolási beszállítójává váljanak. A hazai gyártás jelenleg induló szakaszban van, erős lengyel értékesítési támogatással és folyamatosan fejlődő technológiai háttérrel – így most kivételes lehetőség nyílik egy dinamikusan épülő, hosszú távra tervező szervezethez csatlakozni.
Feladatok
- Gyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása
- Beszerzés támogatása: megrendelések rögzítése és visszaigazolása, készletszintek követése, utánrendelések intézése, beérkező áruk adminisztrációja; munkavédelmi ruházat beszerzése (igényfelmérés, ajánlatkérés, beszállítók versenyeztetése)
- Logisztikai osztály támogatása: szállítási dokumentumok kiállítása és egyeztetése, ajánlatkérések kezelése és szállítási határidők koordinálása
- Pénzügyi adminisztráció: tranzakciók és utalások előkészítése, számlázási és fizetési egyeztetések, dokumentumok rendszerezése, kapcsolattartás a könyveléssel a havi és éves zárásokhoz
- Környezetvédelmi adminisztráció: hulladékgazdálkodási nyilvántartások és kötelező adatszolgáltatások kezelése
Elvárások
- Középfokú végzettség
- A gyártási folyamatok és a felhasznált alapanyagok alapvető ismerete
- ERP vállalatirányítási rendszer alapfokú ismerete és használati gyakorlata
- Legalább 3 év adminisztratív tapasztalat gyártási környezetben
- Stabil pénzügyi ismeretek és pénzügyi folyamatokban való jártasság
- Utazási hajlandóság (külföldi szakmai gyárlátogatások)
- Magabiztos, középfokú angol nyelvtudás
- MS Office számítógépes programok magabiztos használata
- B kategóriás jogosítvány
Juttatások
- Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
- Havi nettó 25.000 Ft SZÉP kártya juttatás
- Céges laptop és mobiltelefon
- Home Office lehetőség
- Stabil, nemzetközi hátterű vállalat, ahol a magyarországi zöldmezős beruházás bővülésében kulcsszerepet tölthetsz be
- Lapos szervezeti struktúra, közvetlen döntési folyamatok, rálátás a teljes fejlesztési ciklusra
- Innovatív, családias légkör
- Külföldi gyárlátogatási lehetőségek, szakmai fejlődés és nemzetközi tapasztalatszerzés
Előnyt jelent
- Székesfehérvári lakcím vagy tartózkodási hely
- 1–3 év vezetői tapasztalat
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
