Debreceni Vagyonkezelő Zrt. logó

Irodai és Adminisztrációs koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Debreceni Vagyonkezelő Zrt.

  • Munkavégzés helye

    4025 Debrecen, Piac utca 77.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
  • ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
  • vezérigazgatói, igazgatósági előterjesztések, határozatok elkészítésben való részvétel,
  • belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) megszerkesztése,
  • a korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése,
  • ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfél- és a DV Zrt. tagvállalatainak munkatársaival való kapcsolatok ápolása,
  • titkárságvezető helyettesítése.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Irodai/Adminisztrációs területen szerzett minimum 3 év tapasztalat
  • Alapfokú angol nyelvtudás
  • Precíz és pontos munkavégzés
  • Cél és eredmény orientált attitűd
  • Innovatív gondolkodás
  • Empátia

Amit kínálunk

  • Széles körű juttatási csomag az alapbéren felül (Éves teljesítménybér, Cafetéria)
  • Kiváló csapat dinamika
  • Holding működés megismerése

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

A 100%-ban Önkormányzati tulajdonban lévő Debreceni Vagyonkezelő Zrt. kilenc tagvállalat koordinálását és irányítását végzi, komplex szolgáltatási portfóliót tömörítve egy Holding rendszerben. Tagvállalataink, összesen közel 1600 munkavállalóval részt vesznek a város létfontosságú szolgáltatásainak (víz-, távfűtés) biztosításában, a közösségi közlekedés, parkolás üzemeltetési ágazat működtetésében, ingatlanbérbeadásban, informatikai szolgáltatás nyújtásban. Ezen túlmenően a turisztikai szegmensben szálloda és fürdő üzemeltetési feladatokat látnak el, valamint Közép-és Kelet-Európa egyik legnagyobb (720 hektáros) és legintenzívebben fejlődő ipari parkjainak üzemeltetésében vesznek részt.

Jelentkezés módja

A Jelentkezem gombra kattintva, kérem, küldje el az önéletrajzát.


Álláshirdetés jelentése