Állás részletei
-
Cég neve
GTR Magyarország Zrt.
-
Munkavégzés helye
1117 Budapest
-
Fizetés
Nettó 350e Ft havi bér -
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel
- háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása
- pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészítése, kapcsolódó ti-és havi riportok készítése
- adminisztratív feladatok: elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése (címlisták, levelezés, fénymásolás, szkennelés, iktatás, archiválás)
- kisebb projektek teljeskörű ügyintézése (pl. egyszerű beszerzés)
- munkához kapcsolódóan eseti kapcsolattartás külső ekkel (vevő/szállító)
- postai feladások és azok adminisztratív kezelése
Elvárások
- minimum középfokú végzettség
- alapos MS Office ismeret
- precíz munkavégzés, kiváló szervezési és koordinálási készség ( kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt, ügyfélközpontú hozzáállás)
- erkölcsi bizonyítvány
Előnyt jelent
- "B" kategóriás jogosítvány
- idegen nyelv ismerete (angol)
- pénzügyi, számviteli területen gyakorlat
- SAP ismeret
Amit kínálunk
- határozatlan idejű munkaszerződés
- kiváló, kis létszámú irodai környezet
- eseti home-office munkavégzés letősége
- versenyképes i csomag
Jelentkezés módja
Amennyiben úgy érzi, hogy megfelel a munkakör követelményeinek és szívesen dolgozna nálunk, fényképes önrajzát a pályázott munkakör, az ön által elvárt nettó munkabér, valamint a várható állásának időpontjának megjelölésével várjuk, motivációs levelével együtt.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése