Állás részletei
-
Cég neve
Seconto Kft.
-
Munkavégzés helye
1053 Budapest, Szép utca 4. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
- Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
- Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
- Dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése, nyilvántartás, archiválás
- Postázás, a dokumentáció és a levelezések nyilvántartása
- Beérkező számlák, szerződések, egyéb dokumentumok iktatása integrált vállalatirányítási rendszerbe
- Az iroda zökkenőmentes működéséhez szükséges napi operatív feladatok önálló ellátása
Elvárások
- Szakirányú végzettség és irodai asszisztenciában szerzett szakmai tapasztalat
- Pénzügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat (esetleg könyvelési tapasztalat)
- Magabiztos MS Office EXCEL tudás
- Pontos, precíz munkavégzés
- Nyitott, problémamegoldó személyiség
- Tanulásra, fejlődésre való hajlandóság
- Önállóság, kezdeményezőkészség
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős foglalkoztatás
- A munkakörnek megfelelő, korrekt bérezés
- Jó hangulatú csapat
- Igényes, jól megközelíthető iroda
Céginformáció
Budapest V. kerületi központtal rendelkező, magyar tulajdonú társaságokhoz keressük irodai asszisztens munkatársunkat.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
