Seconto Kft. logó

Irodai asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Seconto Kft.

  • Munkavégzés helye

    1053 Budapest, Szép utca 4.
  • Fizetés

    Br. 500e - 550e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
  • Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
  • Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
  • Dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése, nyilvántartás, archiválás
  • Postázás, a dokumentáció és a levelezések nyilvántartása
  • Beérkező számlák, szerződések, egyéb dokumentumok iktatása integrált vállalatirányítási rendszerbe
  • Az iroda zökkenőmentes működéséhez szükséges napi operatív feladatok önálló ellátása

Elvárások

  • Szakirányú végzettség és irodai asszisztenciában szerzett szakmai tapasztalat
  • Pénzügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat (esetleg könyvelési tapasztalat)
  • Magabiztos MS Office EXCEL tudás
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Nyitott, problémamegoldó személyiség
  • Tanulásra, fejlődésre való hajlandóság
  • Önállóság, kezdeményezőkészség

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős foglalkoztatás
  • A munkakörnek megfelelő, korrekt bérezés
  • Jó hangulatú csapat
  • Igényes, jól megközelíthető iroda

Céginformáció

Budapest V. kerületi központtal rendelkező, magyar tulajdonú társaságokhoz keressük irodai asszisztens munkatársunkat.

Álláshirdetés jelentése