STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. logó

Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)

Állás részletei

  • Cég neve

    STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, X. kerület
  • Fizetés

    Prémium
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Céges üdülés, üdültetés
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • napi 6 óra
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. Magyarország egyik meghatározó építőanyag kereskedelmi vállalata. Az ország 35 pontján rendelkezünk építőanyag kereskedéssel, ahol számtalan kiváló gyártó szerteágazó építőanyag kínálatát tesszük elérhetővé a vásárlóink számára. Nálunk minden megtalálható, ami házépítéshez, vagy felújításhoz szükséges. Mindehhez profi csapatunk és szakértelmünk is rendelkezésre áll.

 

Járulj hozzá te is a sikereinkhez!

 

Csatlakozz hozzánk!

 

Mi hosszútávon tervezünk Veled!

Mert ezek mind megvannak nálunk:

  • fix havi alapbér + juttatások:
    • prémium
    • cafeteria
    • munkába járás támogatása (vidéki bejárás esetén) autóra 30 Ft/km, 100% helyközi bérlet térítés
  • törzsgárda tagság
  • dolgozói vásárlási kedvezmény
  • kedvezményes üdülés BALATON-parti pihenőházunkban
  • HATÁROZATLAN idejű munkaszerződés
  • 100%-ban bejelentett, stabil munkahely
  • megbízható vállalati háttér
  • kellemes munkakörnyezet, csapatépítő program
  • kávézási/teázási lehetőség :)

Mert:

  • erős adminisztrációs ismeretekkel, tapasztalattal rendelkezel
  • MS Office programokat (Excel, Word, Outlook) felhasználói szinten ismered
  • megbízható, gyakorlatias, rugalmas vagy
  • kiváló szóbeli-, és írásbeli kommunikáció, problémamegoldó és rendszerező készség jellemez
  • pontosan, precízen végzed a munkád, nem félsz az új kihívásoktól
  • irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
  • ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
  • járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
  • hatóságokkal, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel, bérlőkkel, külső vállalkozásokkal való kapcsolattartás, adatbázisok, szerződések, számlák kezelése
  • egyéb nyilvántartások naprakész vezetése
  • Budapest X. kerület, központi iroda épület, részmunkaidő

 

Ha úgy érzed, szívesen csatlakoznál társaságunk lendületes csapatához, küldd el nekünk a fényképes önéletrajzod BÉRIGÉNNYEL a „Jelentkezem” gombra kattintva.

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Álláshirdetés jelentése