MartonCert Kft. logó

Irodai asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    MartonCert Kft.

  • Munkavégzés helye

    1145 Budapest, Torontál utca
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Windows
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Ami Rád vár nálunk: Kezedben lesz a napi működés
  • Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
  • Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
  • Kezeled az adminisztrációt: audit dokumentumokat, adatokat, naptárakat, számlákat – strukturált rendszerekben, nem káoszban.
  • Rögzíted és frissíted az adatokat a belső rendszerben, nálad van a kontroll, hogy minden a helyén legyen.
  • Átlátod, mit miért csinálsz – nálunk fontos, hogy ne csak végrehajts, hanem tudd, hol van a szereped a nagy egészben.
  • Mindeközben tartod a kapcsolatot, figyelsz, segítesz – pont úgy, ahogy másoktól is elvárod.

Elvárások

Amit fontosnak tartunk:
  • Már van legalább 2 év irodai tapasztalatod, és tudod, hogy nem minden kérdésre elég a sablon válasz.
  • Használod a Word-öt, Excel-t, Outlook-ot, és nem ijedsz meg egy PDF összeállításától sem.
  • Precíz vagy, szervezett, de rugalmas is – nálunk néha egyik percről a másikra változik a prioritás.
  • Fontos számunkra, hogy merj kérdezni, ha valami nem világos – itt nem hiba, hanem erény a gondolkodás és az odafigyelés.
  • Emberként is számítasz: fontos nekünk a korrekt, őszinte, segítőkész hozzáállás – és ezt mi is így adjuk vissza.

Amit kínálunk

Amit mi kínálunk:
  • Azonnali kezdés egy jól bejáratott, nyugodt, de pörgős irodában.
  • Zuglói munkavégzés – egy kertes házas, barátságos környezetben, távol az irodaházak zajától.
  • Támogató, elérhető vezetőség, akik odafigyelnek Rád – nálunk tényleg lehet kérdezni, és kapsz is választ.
  • Korrekt fizetés, munkába járás támogatása
  • Stabil háttér, kiszámítható működés.
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig, 7:30–16:00 – nálunk a munkaidő valóban azt jelenti.
  • Egy kis csapat, ahol számít, ki vagy – és megbecsüljük, amit hozzáteszel.

Mi fog történni közvetlenül a jelentkezésed után?
  1. A beérkezett önéletrajzok áttekintése.
  2. Telefonos előszűrés, ahol bátran kérdezhetsz, bármit, ami Számodra releváns.
  3. Személyes interjú a leendő közvetlen vezetőiddel.
  4. Egy újabb találkozó az ügyvezetővel.
  5. Végül pedig egy próbanap, ahol betekinthetsz a feladatokba, megismerheted a kollégákat, és megtapasztalhatod az iroda légkörét.
A sok lépcső ellenére: gyors döntésre és gördülékeny kiválasztásra számíthatsz!

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A MartonCert Kft. egy stabil, több mint 20 éve működő tanúsító cég. Nem multi vagyunk, hanem egy kis csapat, ahol mindenki számít, és ahol az asszisztens nem csak „segít”, hanem összefogja a mindennapokat.
Most új csapattagot keresünk irodai asszisztens pozícióba azonnali kezdéssel, zuglói irodánkba – ahol tényleg jó dolgozni.
https://www.rendszertanusitas.hu/

Jelentkezés módja

Jelentkezni a Jelentkezés gombra kattintva tudsz, itt  kérlek írd meg bérigényedet, és hogy mikor tudnál kezdeni (akár azonnal).

Álláshirdetés jelentése