EXTOR SERVICES KFT. logo

Irodai asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    EXTOR SERVICES KFT.

  • Munkavégzés helye

    Budaörs

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

EXTOR SERVICES KFT.

Legyél Te is az ország egyik vezető szünetmentes megoldás szállítójának fiatalos, lendületes csapattagja!

Mutasd meg, hogy mire vagy képes egy ösztönző környezetben!

Az EXTOR Services Kft. a 100 százalékban magyar tulajdonú EXTOR cégcsoport tagja, amely immár 23 éve a szünetmentes megoldások piacának meghatározó szereplője.

Nálunk izgalmas, kihívásokkal teli, otthonos munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek. Az EXTOR-nál elszánt és szakértő kollégákkal dolgozunk együtt azért, hogy közösen elérjük és túlteljesítsük a kitűzött célokat.

Folyamatosan bővülő csapatunkba új kollégát keresünk az alábbi munkakörbe:

IRODAI ASSZISZTENS

Fő feladatok:

  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása
  • A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás)
  • Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése
  • Árajánlatok készítésének támogatása
  • Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás)
  • Társosztályokkal történő kapcsolattartás (szerviz, pénzügy, marketing)
  • Statisztikák, kimutatások készítése

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 1 éves releváns tapasztalat
  • Angol nyelvtudás társalgási szinten
  • Professzionális számítógép felhasználói (MS Office) ismeretek
  • Pontos, precíz, igényes munkavégzés
  • Önállóság
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés, céges mobiltelefon
  • Kiszámítható munkarend (H-P-ig, 8:00-16:30)
  • Igényes munkakörnyezet
  • Családias hangulat
  • Stabil vállalati háttér
  • Fiatal, dinamikus csapat
     

Munkavégzés helye: Budaörs

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Jelentkezés módja

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.


Álláshirdetés jelentése