EXTOR Energy Zrt. logo

Irodai asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    EXTOR Energy Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budaörs

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

EXTOR Energy Zrt.

 

Az EXTOR Energy Zrt. egy dinamikusan fejlődő, 100%-ban magyar tulajdonban lévő Vállalat, melynek tevékenysége kiterjed a napenergia hasznosítására, naperőművek tervezésére és kivételezésére, az ehhez kapcsolódó eszközök szállítására, telepítésére és üzemeltetésére.

 

Kiemelt szakértelemnek, professzionális eszközöknek, összehangolt együttműködésnek és jó hangulatú Csapatmunkának köszönhetően az elmúlt két évben több, nagy volumenű – 20-50 MW-os kivitelezés – projektben is bizonyítottunk országosan.

 

Folyamatosan bővülő csapatunkba új kollegát keresünk az alábbi munkakörbe:

 

IRODAI ASSZISZTENS

Fő feladatok:

  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása,
  • Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás)
  • Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás)
  • Banki utalások előkészítése
  • Szabadságok nyilvántartása
  • Külső könyvelővel kapcsolattartás (számlák könyvelésre átadása, bérszámfejtés előkészítése)
  • Cégeszköz-nyilvántartás vezetése
  • Partnerekkel való kapcsolattartás,
  • Statisztikák, kimutatások készítése

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 2 éves releváns tapasztalat
  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban előny
  • Professzionális számítógép felhasználói (MS Office) ismeretek
  • Pontos, precíz, igényes munkavégzés
  • Önállóság
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bérezés, céges mobiltelefon
  • Kiszámítható munkarend (H-P-ig)
  • Igényes munkakörnyezet
  • Családias hangulat
  • Stabil vállalati háttér
  • Fiatal, dinamikus csapat

 

Munkavégzés helye: Budaörs

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, fényképes önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Álláshirdetés jelentése