Állás részletei
-
Cég neve
Exelect Hungary Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest, XIV. kerület -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Keressük
hőszivattyú-, klímatelepítéssel, karbantartással foglalkozó partnerünk új
Irodai asszisztens
munkatársát
Szerinted is fontos a megbízható, rendezett adminisztratív háttér egy vállalkozás számára? Szívesen szervezel, kommunikálsz ügyfelekkel és beszállítókkal? Érdekel az értékesítés és a marketing? Ez esetben hirdetésünk Neked szól!
Megbízónk a SmartAir Épületgépészeti Kft. minőségi anyagokat és berendezéseket felhasználva, igényes műszaki megoldásokat kínál ügyfeleinek. Különös figyelmet fordít a fentartható, élhető környezetre, a stabil jövő kialakítására mind környezeti, mind céges szinten. Értékeik szem előtt tartásával dinamikusan fejlődő pályán mozognak, amihez szükség van egy biztos adminisztratív háttérre. Ehhez keressük azt az elkötelezett támogató munkatársat, aki összefogja az irodai adminisztrációt.
Ebben a munkakörben a Te feladatot lesz, a könyvelési anyagok összeállítása, az irodai élet működtetése. Vezeted az értékesítéshez, marketinghez és kivitelezéshez kapcsolódó adminisztrációt, elkészíted a vezetés számára a szükséges kimutatásokat. Szintén Te végzed a beérkező érdeklődők előminősítését, valamint Te tartod a kapcsolatot a partnerekkel és a beszállítókkal.
Akkor tudsz eredményes lenni, ha rendelkezel irodai rutinnal, erős felhasználó szintű MS Office és Google docs ismerettel. Önállóságra, kreativitásra és proaktív szemléletre egyaránt szükséged lesz. Sikeredet támogató vezetés, technikai eszközök, rugalmas időbeosztás segíti. Ha szívesen lennél tagja egy fiatal, lendületes cég fejlődésének ne várj tovább!
Jelentkezz egy 5 perces kérdőív kitöltésével!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
