Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk több évtizede működő, tőkeerős nemzetközi nagyvállalat, melynek magyarországi leányvállalata újonnan induló brandhez keres kereskedelmi asszisztens csapatuk kiépítésére új munkatársat a helyi vezetők mellé.
Akár pályakezdők jelentkezését is várják az alábbi pozícióba:
Akár pályakezdők jelentkezését is várják az alábbi pozícióba:
Irodai asszisztens/ Értékesítési támogató
Főbb feladatok, munkák:
- Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása
- Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása
- Ügyfélmegbízások teljesítése
- Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés
- Ügyfelek fogadása és koordinálása
- Megrendelések előkészítése és az ehhez tartozó irodai adminisztratív feladatok elvégzése
- Rendezvények leszervezésben való közreműködés
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Jó kommunikációs készség
- Kiváló időbeosztási érzék
- Nyitott személyiség
Amit kínálunk:
- Nettó 280.000-640.000 Ft
- 13. havi fizetés
- Könnyen megközelíthető helyen és szép környezetben dolgozhatsz
- Havi 4-6 alkalom Home Office lehetőség
- Rugalmas munkavégzés
- Támogató vezetőkkel rendszeres konstruktív együttműködés
- Fejlődést biztosító cégkultúra, szakmai képzések jó hangulatú csapat
- Karrierlehetőség Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi cégénél értékesítés/kereskedelem irányba
- Biztos háttér, kiemelkedő munkakörülmények
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat
- Vevőszolgálat
Egyéb információ:
- Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület
- Munkaidő: hétfőtől – péntekig napi 8 óra (Home Office lehetőség)
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése