Állás részletei
-
Cég neve
DataMagic Kft.
-
Munkavégzés helye
1075 Budapest, Károly körút -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Részmunkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Feladatod lesz:
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
- Megbeszélések, találkozók szervezése, egyeztetése;
- Ad hoc felmerülő ügyintézések, ahol szerepet kap megoldáskereső képességed, rugalmasságod;
- Fontos a céges részlegekkel történő kapcsolattartás, a kooperáció elősegítése, a meetingek koordinálása, belső kommunikáció elősegítése.
Elvárások
- A pozíciódhoz elengedhetetlen a megfelelő kommunikáció és a rugalmas hozzáállás. Tudsz és akarsz önállóan dolgozni, de feltalálod magad a csendesebb időszakban is.
- Magabiztos MS Office ismerettel rendelkezel.
Előnyt jelent
- Rendelkezel minimum 2-3 éves, releváns tapasztalattal irodai/pénzügyi asszisztensi pozícióban;
- Bérszámfejtő és/vagy HR-es végzettség;
- Pénzügyi ismeretek.
Amit kínálunk
- Juttatások: cafeteria, céges telefon;
- Biztos vállalati háttér - 100%-ban magyar tulajdonú, több 20 éve működő cég;
- Fiatalos, dinamikus csapat;
- Versenyképes jövedelem;
- Szép és igényes munkakörnyezetet.
Céginformáció
A DataMagic cégcsoport egyedi ERP szoftver tervezéssel és fejlesztéssel foglalkozik.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
