Dreher Sörgyárak ZRt. logo

Irodai adminisztrátor (4 órás részmunkaidő)

Állás részletei

  • Cég neve

    Dreher Sörgyárak ZRt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Home office
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kisgyermekeseknek
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Szereted, ha mindennek megvan a helye?

A Te figyelmedet semmilyen részlet nem kerüli el?

 

Ha igen, akkor ez a Te helyed!

 

Jelentkezz csapatunkba

Irodai adminisztrátor (4 órás részmunkaidő)

pozícióba!

Amit nyújtunk:

  • Stabil munkahelyet biztosítunk számodra, aminek a családias légkör és a jó hangulat alapeleme.
  • Versenyképes alapbért biztosítunk, melyet minden hónap első munkanapján megkapsz.
  • Alapbéred mellé cafeteriát és egészségbiztosítást is nyújtunk.
  • Dolgozói söröző és konditerem is található a vállalat területén belül, amit kollégáink munkaidőn kívül korlátlanul használhatnak.
  • Munkádat modern informatikai eszközökkel segítjük.
  • Teljesítményedet bónusszal jutalmazzuk.
  • A szakmai fejlődésedhez rendszeresen tréningeken vehetsz részt
  • Hibrid munkavégzési lehetőség
  • Örömmel vesszük a munka világába visszatérő kismamák jelentkezését is!

Ezekben számítunk Rád:

Marketing és sales területekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása:

  • Számlák, elszámolások kezelése, beszerzési igények létrehozása.
  • Megbeszélésekre való catering rendelése, bekészítése.
  • Fix költségek tervezésében, követésében való részvétel.
  • Utazások szervezése, adminisztrációja.
  • Rendezvények szervezésében való támogatás nyújtása.
  • Aláírandó dokumentumok koordinálása, kezelése.
  • Irodaszerek rendelése, nyomtatók karbantartása.

Erre lesz szükséged:

  • Legalább középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent.
  • Legalább 2 éves adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat.
  • Legalább középszintű, aktív angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazások minimum középszintű ismerete
  • SAP ismeret

Így leszel eredményes:

  • Pontos, precíz, proaktív hozzáállás
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Önálló munkavégzés és döntéshozatali képesség
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készségek
  • Hatékony együttműködésre való törekvés
  • Kiváló problémamegoldó készség

 

 

Elkötelezettek vagyunk egy olyan munkahely kialakítása mellett, ahol tiszteletben tartjuk a különbözőséget és mindenkit támogatunk abban, hogy valóban önmaga lehessen.

Az Asahi Europe & International-nél, így a Drehernél is hiszünk abban, hogy mindenki úgy képes ragyogni, ahogy van – korra, nemre, etnikai és szexuális irányultságra, fogyatékosságra, vallásra vagy egyéb meggyőződésre való tekintet nélkül. Támogatni szeretnénk Téged is abban, hogy bátran vállald egyéniségedet és szeretnénk, hogy tudd, bárki is vagy, bármilyen körülmények között is élsz, itt úgy fogadunk el, ahogy és aki vagy.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs