APEX PHARMA Kft. logó

Irodai adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    APEX PHARMA Kft.

  • Munkavégzés helye

    1034 Budapest, Zápor utca 4.
  • Fizetés

    Nettó 250e Ft havi bér
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Kimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés
adminisztráció
(Nem marketinges munka!)

Elvárások

Magas szintű word és excel, power point ismeretek, magabiztos felhasználói ismeretek,

Középfokú végzettség,

Kimagasló precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség,

Kiváló kommunikációs képesség, határozott fellépés, jó problémamegoldó képesség,

Ügyfélközpontú gondolkodásmód

Előnyt jelent

Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat 

Amit kínálunk

Dinamikusan fejlődő vállalat,

Kiváló munkakörülmények,

Jó hangulatú fiatalos csapatban való részvétel kulturált munkakörülmények között,

Hatékony csapatmunkában való részvétel,

Hosszú távú munkalehetőség,

Versenyképes jövedelem,

Változatos munka

Szabad hétvége

Céginformáció

Az Apex Pharma Kft. dinamikusan fejlődő, orvostechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozó magyar cég,
Könnyen megközelíthető ,  közel számos villamos-, több buszjárat és a HÉV.

Munkaidő:

H-P, 8-16h
 

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintva, kérem küldje el fényképes magyar nyelvű önéletrajzát 

Álláshirdetés jelentése