Leviathan Solutions Kft. logó

Inside sales representative

Állás részletei

  • Cég neve

    Leviathan Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    1113 Budapest, Ábel Jenő utca
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Nem hideghívásokhoz keresünk új kollégát. Az első telefonbeszélgetés során is már érdeklődő ügyfelek igényeit méred fel.
  • Mögötted áll az egész fejlesztő és support csapat. Jó minőségű, nagyvállalati terméket fogsz értékesíteni, amit az ügyfél igényeire tudunk szabni.
  • Online bemutatókat, személyes találkozókat fogsz szervezni és megtanulod majd, hogyan tudja megoldani a termékünk és csapatunk az ügyfél problémáit
  • Munkád során foglalkoznod kell az új ügyfelek mellett meglévő partnerkapcsolataink ápolásával is és képben kell lenned a piaci szereplőkkel, trendekkel
  • Indikatív ajánlatokat is szükséges készítened és végig tudod kísérni az ügyfelet egészen szerződéskötésig
  • Időről időre fejlesztjük folyamatainkat, értékesítési módszereinket és szeretnénk, hogy ebben te is aktív partner legyél
  • 2026-tól termékeinket exportálni is fogjuk, ezért hasznos, ha jól beszélsz angolul

Elvárások

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Legalább 3 év tapasztalat B2B értékesítésben
  • Kiváló kommunikációs, kapcsolatépítési és problémamegoldó készség
  • Magabiztos MS Office eszközök használata
  • Csapatjátékos szemlélet

Előnyt jelent

  • Műszaki végzettség vagy érdeklődés
  • Lengyel, olasz vagy cseh nyelv ismerete
  • CRM szoftverek bevezetésében szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Szakmai tréningek, képzések
  • Dinamikusan fejlődő cégünk számos előrelépési lehetőséget kínál
  • Céges mobiltelefon, laptop

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Magyar tulajdonban lévő cégünk a PREDOR beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszert, illetve teljes körű biztonságtechnikai kivitelezéssel foglalkozunk. Beérkező megkeresések feldolgozásához, stratégiai partnerek felkutatásához, termékeink és szolgáltatásaink értékesítéséhez, ügyfelekkel történő kapcsolattartáshoz keresünk hosszú távra értékesítő munkakörben több éves tapasztalattal rendelkező kollégát. Termékek külföldi értékesítésében szerzett tapasztalat, illetve tárgyalóképes nyelvismeret előnyt jelent, mivel export tevékenységünket 2026-tól erősíteni szeretnénk.

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzzal

Álláshirdetés jelentése