ADLAK INGATLANFORGALMAZÓ Kft. logó

Ingatlanközvetítő

Állás részletei

  • Cég neve

    ADLAK INGATLANFORGALMAZÓ Kft.

  • Munkavégzés helye

    Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Pest megye, Tolna megye
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Vállalkozói
    • Részmunkaidő
    • Kötetlen munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Csatlakozz az Adlak Ingatlanirodához ingatlanközvetítőként!
Szeged, Szentes, Baja, Dél-Pest és Szekszárd térségében keresünk új kollégákat!
Az Adlak Ingatlanirodánál hiszünk abban, hogy a siker a megfelelő háttérrel, a folyamatos fejlődéssel és az elhivatott munkával érhető el. Irodahálózatunk dinamikusan növekszik – jelenleg Kiskunhalason, Baján és Szegeden is működünk –, és most új munkatársakat keresünk, akik szeretnének egy stabil, profin működő csapat tagjai lenni.
Miért érdemes hozzánk csatlakozni?
  • Erős, megbízható háttér – nagyobb, jól szervezett ingatlaniroda vagyunk, átlátható rendszerekkel és segítőkész kollégákkal.
  • Biztosított szakmai képzés – az ingatlanközvetítői tevékenység érettségihez kötött képzéséhez minden támogatást megadunk, a teljes képzést biztosítjuk.
  • Folyamatos fejlődési lehetőség – rendszeres képzések, mentorálás, szakmai támogatás.
  • Adminisztratív háttér – nem vagy egyedül, a háttérmunka jelentős részét az irodánk végzi, így több időd marad az ügyfelekre és az értékesítésre.
  • Sikerorientált fizetés – nálunk a teljesítményed határozza meg a kereseted. Nincs alapbér, de a jutalékrendszer kiemelkedő kereseti lehetőséget biztosít.
Feladatok:
  • ingatlanok felkutatása, bemutatása és értékesítése,
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás, igényeik felmérése,
  • értékbecslések elkészítése,
  • folyamatos piaci követés.
Amit kínálunk:
  • teljes körű szakmai képzés,
  • erős adminisztrációs háttér,
  • piacvezető eszközök,
  • összetartó, támogató csapat,
  • motiváló jutalékrendszer.
Ha szeretnél te is az Adlak Ingatlanirodához tartozni, és része lenni egy folyamatosan növekvő, professzionális hálózatnak, jelentkezz most!
Küldd el önéletrajzodat nekünk!

Elvárások

Téged keresünk, ha:
  • jó kommunikációs készségekkel rendelkezel,
  • magabiztos, határozott fellépésű vagy,
  • szereted a rugalmas munkavégzést és a változatos napokat,
  • motivál a teljesítményalapú jövedelem,
  • fontos számodra, hogy egy támogató csapat álljon mögötted.

Előnyt jelent

Előnyök a jelentkezésnél:
  • Értékesítési tapasztalat – bármilyen területen (szolgáltatások, termékek, biztosítás stb.).
  • Ingatlanpiaci ismeretek – akár alap szinten is.
  • B kategóriás jogosítvány és saját autó – a munkavégzéshez nagy előny.
  • Magabiztos kommunikáció és jó kapcsolatteremtő készség.
  • Ügyfélorientált gondolkodás, tárgyalási készség.
  • Motivált, önálló munkavégzésre alkalmas személyiség.
  • Digitális affinitás – telefon, laptop, alap számítógépes ismeretek, online rendszerek használata.
  • Rugalmasság és jó időbeosztás.
  • Eredményorientáltság és kitartás.
  • Helyismeret az adott városban vagy térségben (Szeged, Szentes, Baja, Dél-Pest, Szekszárd).

Amit kínálunk

Adlak Ingatlaniroda – ahol a szakértelem találkozik a személyes törődéssel
Az Adlak Ingatlaniroda egy folyamatosan fejlődő, stabil és megbízható ingatlanközvetítő hálózat, amely mára több városban is jelen van: Kiskunhalason, Baján és Szegeden. Csapatunk évről évre bővül, és célunk az, hogy Magyarország déli régiójában az egyik legelismertebb, ügyfélközpontú ingatlanirodává váljunk.
Filozófiánk egyszerű: hiszünk az emberi kapcsolatokban, a tisztességes munkában és a professzionális szolgáltatásban. Az ingatlanpiac minden területén arra törekszünk, hogy ügyfeleink gyors, pontos és őszinte segítséget kapjanak – legyen szó értékesítésről, bérbeadásról, értékbecslésről vagy tanácsadásról.
Mi jellemzi az Adlak Ingatlanirodát?
  • Erős szakmai háttér: modern rendszerek, átlátható folyamatok és folyamatos fejlesztés.
  • Stabil, bővülő hálózat: több irodával rendelkezünk, és új területeken is terjeszkedünk.
  • Képzések és támogatás: nagy hangsúlyt fektetünk a kollégák fejlődésére, oktatásokkal, mentorálással és adminisztratív háttérrel segítjük őket.
  • Emberközpontú működés: nálunk az ügyfél és az ingatlanos is kiemelt figyelmet kap. Hiszünk a hosszú távú együttműködésekben és a bizalom fontosságában.
Kik vagyunk mi?
Egy ambiciózus, összetartó, családias hangulatú csapat, akik szeretnek emberekkel foglalkozni és büszkék arra, hogy munkájuk valódi értéket teremt. Az Adlak név ma már garancia a korrektségre, a pontosságra és a minőségi szolgáltatásra.

Álláshirdetés jelentése