MOL Mo Társasági Szolg. Kft. logó

Ingatlangazdálkodási szakértő (határozott 2 év időtartamra)

Állás részletei

  • Cég neve

    MOL Mo Társasági Szolg. Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
  • Közreműködik az ingatlangazdálkodásra vonatkozó stratégia és koncepció megalkotásban, amelynek megfelelően kidolgozza a BudaPart projekthez kapcsolódó szolgáltatásokra vonatkozó akcióterveket, végzi és ellenőrzi azok megvalósítását.

  • Felelős a szolgáltatást igénybe vevő külső és belső vevőkkel történő magas színvonalú kapcsolattartás biztosításáért, valamint a szolgáltatás nyújtásában közreműködő szervezetekkel történő szoros és hatékony együttműködés kiépítéséért. Különös figyelemmel jár el a MOL-csoport tulajdonában lévő, a BudaParton található lakások (garázs, tároló beleértve), üzlethelyiségek stakeholderi igényeinek feltérképezését, kezelését illetően, szoros együttműködésben a releváns társzervezetekkel.

  • Önállóan végzi az elfogadott terveknek megfelelően a BudaParthoz kapcsolódó ingatlantranzakciókat (bérbeadás, bérbevétel, valamint az ezekhez kapcsolódó egyedi megállapodások), ideértve azok megvalósulásához szükséges feltételek biztosítását szolgáló feladatokat is (hirdetés, piackutatás, tendereztetés, tárgyalás, szerződéskötés, kapcsolattartás, kintlévőség kezelés, jóváhagyás, hatósági engedélyeztetések,  jóváhagyatás, egyéb adminisztrációs feladatok).

  • Felelős a szenzitiv projektek tervezéséért, a szükséges előterjesztések elkészítéséért, koordinálásáért, kivitelezéséért, riportálásáért.

  • Naprakészen vezeti a BudaParthoz kapcsolódó adatbázisokat, nyilvántartásokat, folyamatosan ellenőrzi azokat és biztosítja azokból az adatszolgáltatást.

  • Részt vesz a belső szabályzatok, utasítások kidolgozásában és ha szükséges azok módosítását javasolja.

  • Elvégzi továbbá a közvetlen vezetője által adott, a szervezet működéséhez kapcsolódó egyéb feladatokat is.

  • Felsőfokú szakirányú végzettség

  • 2 év releváns szakmai tapasztalat

  • Középfokú angol nyelvtudás (gyakorlott használat)

  • MS Office programok magas szintű ismerete (gyakorlott használat)

  • „B” kategóriás jogosítvány (aktív járművezetői gyakorlat)

 

További elvárások:

 

  • Jó kommunikációs és elemző készség

  • Vevőközpontú szemlélet

  • Kiváló szervezési képesség

  • Precíz munkavégzés, pontosság, megbízhatóság

  • Önálló munkavégzés

  • Együttműködés

  • Ingatlangazdálkodási területen szerzett tapasztalat

  • SAP rendszer ismerete

  • Power BI tudás

  • Munkába járás támogatása

  • Cafetéria és egyéb juttatások

  • Szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek

  • Inspiratív légkör

  • Multinacionális környezetben széles tapasztalatszerzési lehetőség


Álláshirdetés jelentése