Állás részletei
-
Cég neve
MVM Services Zrt.
-
Munkavégzés helye
1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 20.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MVM Services Zrt.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.
Ingatlangazdálkodási koordinátor
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Feladatok
- Részt vesz az ingatlanok hasznosítási lehetőségeihez kapcsolódó döntéselőkészítő anyagok elkészítésében
- Az egységes működési rend biztosítása, a folyamatok követése és adminisztrálása, a mennyiségi és minőségi normatívák biztosítása, felügyelete a belső utasítások figyelembevételével
- Támogatja a telephely felelősök munkáját a naprakész nyilvántartások vezetésével, a pénzügyi és jogi szakterülettel való rendszeres kapcsolattartással, egyeztetéssel
- Közreműködik a szakterületet érintő beszállítói szerződések előkészítésében
- Vezeti és naprakészen tartja az ingatlanokhoz kapcsolódó nyilvántartásokat, ezek alapján a rendszeres és eseti adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti
- Felel a telephely bérleti szerződések kezeléséért, a velük kapcsolatos számlázási feladatok végrehajtásáért, ellenőrzéséért, tartja a kapcsolatot a bérbeadókkal
- Aktív részvétel az ingatlanokkal összefüggő szolgáltatási szerződések és számlák kezelésében, feldolgozásában az SAP rendszerben, a határidők szoros betartásával
- CAPEX, OPEX tételek kezelése, figyelése, egyeztetés, aktív részvétel a tervezési folyamatban
- Részt vesz különböző projektekben, azokban az ingatlangazdálkodás és üzemeltetés szakterületet képviseli, a projektben kapott feladatokat a megjelölt határidőre elkészíti
- Egyéb ad-hoc jellegű feladatokat végez a Tagvállalat és a vezető kérésére döntéshozatalhoz
Amit kérünk
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 3 éves ingatlankazdálkodásban szerzett tapasztalat
- Magabiztos MS Office alkalmazások használata
- B kategóriás jogosítvány
- Önállóság, problémamegoldó habitus
Előnyt jelent
- ArchiFM ismerete
- SAP ismeret
Miért jó nálunk dolgozni?
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
- Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
- Üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
- Kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
- Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése