MVM Services Zrt. logo

Ingatlangazdálkodási koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Services Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 20.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MVM Services Zrt.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Ingatlangazdálkodási koordinátor

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Feladatok

  • Részt vesz az ingatlanok hasznosítási lehetőségeihez kapcsolódó döntéselőkészítő anyagok elkészítésében
  • Az egységes működési rend biztosítása, a folyamatok követése és adminisztrálása, a mennyiségi és minőségi normatívák biztosítása, felügyelete a belső utasítások figyelembevételével
  • Támogatja a telephely felelősök munkáját a naprakész nyilvántartások vezetésével, a pénzügyi és jogi szakterülettel való rendszeres kapcsolattartással, egyeztetéssel
  • Közreműködik a szakterületet érintő beszállítói szerződések előkészítésében
  • Vezeti és naprakészen tartja az ingatlanokhoz kapcsolódó nyilvántartásokat, ezek alapján a rendszeres és eseti adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti
  • Felel a telephely bérleti szerződések kezeléséért, a velük kapcsolatos számlázási feladatok végrehajtásáért, ellenőrzéséért, tartja a kapcsolatot a bérbeadókkal
  • Aktív részvétel az ingatlanokkal összefüggő szolgáltatási szerződések és számlák kezelésében, feldolgozásában az SAP rendszerben, a határidők szoros betartásával
  • CAPEX, OPEX tételek kezelése, figyelése, egyeztetés, aktív részvétel a tervezési folyamatban
  • Részt vesz különböző projektekben, azokban az ingatlangazdálkodás és üzemeltetés szakterületet képviseli, a projektben kapott feladatokat a megjelölt határidőre elkészíti
  • Egyéb ad-hoc jellegű feladatokat végez a Tagvállalat és a vezető kérésére döntéshozatalhoz

Amit kérünk

  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 éves ingatlankazdálkodásban szerzett tapasztalat
  • Magabiztos MS Office alkalmazások használata
  • B kategóriás jogosítvány
  • Önállóság, problémamegoldó habitus

Előnyt jelent

  • ArchiFM ismerete
  • SAP ismeret

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • Kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Álláshirdetés jelentése